• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تهدید ترامپ به بستن تویتر و فیس بوک به خاطر افشای دروغ هایش!

 تهدید ترامپ به بستن تویتر و فیس بوک به خاطر افشای دروغ هایش!

 "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا که امروز و بعد از قضیه افشای دروغ هایش که عرصه را بر او تنگ کرده، تهدید کرده است که شبکه های اجتماعی را می بندد، تا همین دیروز،  مدافع این شبکه ها در برابر کشورهایی بود که به دخالت آمریکا در امور داخلی خود از طریق این تریبون ها اعتراض داشتند.

شبکه های اجتماعی که ترامپ آنرا بهانه ای برای محدودیت دسترسی شهروندان به آن در بسیاری از کشورها قرار داده بود، امروزه از سوی خود ترامپ تهدید به تعطیلی شده اند! فقط به این دلیل که تریبون توئیتر به شهروندان آمریکایی درباره دروغ گویی های وی هشدار داده است .. دروغ هایی که مستند و دقیق است.

ترامپ علیه شبکه های اجتماعی که کاملاً مجری سیاست آمریکا هستند، کودتا کرده است ..شبکه هایی که از انتشار تصاویر شهدای محور مقاومت جلوگیری می کند، به این بهانه که آمریکا آن ها را تروریست می خواند، و هر سایتی که به انتشار عکس های آنان اقدام کند، فورا بسته می شود .. این کودتا، نشان دهنده واقعیت دموکراسی آمریکا بدون هیچ روتوشی است. تفاوتی که ترامپ با دیگر رئیس جمهوران آمریکا دارد، به جز چهره و ظاهر متفاوت وی، این است که وی به هیچ نوع گریم و آرایشی برای سیاست آمریکا که طبیعت آن زشت و وقیح و زورگو است، ندارد و اثری از دموکراسی یا آزادی وجود ندارد، چه برسد به حقوق بشر.

  پربازدید ترین