• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

زانو زدن روباه در مقابل شیر؛ عذرخواهی پولیس آزار دهنده از معصومه!

زانو زدن روباه در مقابل شیر؛ عذرخواهی پولیس آزار دهنده از معصومه!

معصومه دختر دانشجو بااراده واستوار با فروش عسل تولید پدر هزینه ای خانواده ودانشگاه خودرا می پردازد اما جامعه ای گرگ صفت وشغال پرور ورباه گون نه تنها ازوی قدر دانی نمی کند بلکه چنگال نشان داده تا معصومه هارا بدرد!

کار بحدی ناگوار است که معصومه می گوید می خواهم درس بخوانم وقدرت بدست اورم تا بد ماش را از سطح شهر جمع کنم یعنی چنان وی را زار داده است که معصومه هدفش نابودی بد ماش می شود!

روباهی که معصومه را مزاحمت می کند ادم شخصی نیست بلکه عنوان پلیس را باخود دارد که باید حافظ جان ومال ونوامس مردم باشد نه اینکه خود بسان گرگ درنده بوده وبی رحمانه از مردم بیچاره قربانی گیرد چنین کار ازنظر حقوقی وکیفری دامن گیر این روباه سیه رو بوده وهیچ گاه رضایت معصومه نمی تواند برای پلیس اعاده ای حیثیت شود ممکن معصومه این وحشی را ببخشد ولی قانون یخن چنین ادمکهای درنه را گرفته وچنان ادب نماید که دیگران هم درس گرفته وقدرت جسارت واهانت به کسی را نداشته باشند لذا از حکومت خواهش می شود که کیفر خواست برای این جنایت کار مزاخم اماده نموده وقانون کیفری را درحق وی اجرا کرده وبه اگاهی مردم برساند!

جا دارد که از معصومه خانم همت بلند بعنوان یک قهرمان دختر بخاطرکه در عین درس خواندن ودانشجو بودن خانواده را هم اعانت مادی می نماید وانهم درعمق از گله های شغال روباه وگرگ! تقدیر نمود وتصویر شیر مانند معصومه خانم باید بصورت وسیع نشر شود تا دیگر شاغلان هم تکلیف خود را بدانند!

  پربازدید ترین