• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

امرالله صالح: به منظور مبارزه با فساد اداری و کاهش جرایم در کشور کارم را آغاز خواهم کرد

امرالله صالح: به منظور مبارزه با فساد اداری و کاهش جرایم در کشور کارم را آغاز خواهم کرد

امرالله صالح معاون رئیس جمهور گفته که بر اساس هدایت رئیس جمهور کار خود را بروی سه محور به منظور مبارزه با فساد اداری و کاهش جرایم در کشور آغاز خواهد کرد.

امرالله صالح معاون رئیس جمهور در فیسبوکش نوشته که بر اساس هدایت رئیس جمهور قرار است کارش را در سه محور "مهار جنایت و جنایت‌پیشگان در شهرهای بزرگ"، "تدوین استراتژی اقدام مبتنی بر اطلاعات کار و غیرقابل انکار بر ضد موریانه‌های نظام مالی کشور به‌خصوص در گمرکات به هدف ازدیاد عواید" و "بررسی حکومت‌داری محلی از کوچک‌ترین واحد اداری در سطح ولسوالی‌ها و روستاها" آغاز کند.
 
او توضیح داده است که بررسی حکومت‌داری محلی در واحدهای اداری کوچک‌تر به‌منظور ایجاد موثریت مدیریتی و ارزش‌دهی به سهم مردم در حل منازعات کوچک و عرضه خدمات بهتر دولتی صورت می‌گیرد.
 
صالح نوشته است که برای رسیدن به اهداف مشخص و برنامه‌های قابل پیمایش با نهادهای دولتی از جمله مشاوریت امنیت ملی، وزارت داخله، ریاست عمومی امنیت ملی، وزارت احیا و انکشاف دهات، وزارت مالیه، اداره مستقل ارگان‌های محلی، کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی و دیگر ادارات دولتی به‌صورت مستقیم کار خواهد کرد.
 
آقای صالح افزوده است که هماهنگی و همسویی لازم در زمینه صورت خواهد گرفت تا اقلیم واحد حکومت‌داری و نظام تقویت شود. او در ادامه نوشته است که مردم را از پیشرفت واقعی کارهایش در محورهای سه‌گانه در جریان قرار می‌دهد.

  پربازدید ترین