• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اطلاعیه ادارۀ ملی احصایه و معلومات در رابطه به توزیع تذکرۀ الکترونیکی به شهروندان افغان مقیم جمهوری اسلامی ایران

اطلاعیه ادارۀ ملی احصایه و معلومات در رابطه به توزیع تذکرۀ الکترونیکی به شهروندان افغان مقیم جمهوری اسلامی ایران

روند توزیع تذکرۀ الکترونیکی توسط هیئت موظف دولت جمهوری اسلامی افغانستان برای اتباع کشور در جمهوری اسلامی ایران به زودی آغاز می‌گردد.

ادارۀ ملی احصائیه و معلومات، صرف از طریق سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران و قونسلگری‌های این کشور در ولایات زاهدان و مشهد جمهوری اسلامی ایران، خدمات توزیع تذکرۀ الکترونیکی را ارایه می‌کند.

از تمام مهاجرین افغانستان مقیم جمهوری اسلامی ایران خواهشمندیم تا الی نشر اطلاعیۀ رسمی اداره ملی احصایه و معلومات و سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران، به سایر اخبار و شایعات پیرامون تذکرۀ الکترونیکی گوش نداده و برای دریافت فورم‌های تذکرۀ الکترونیکی به افراد سودجو، پیسه پرداخت نکنند. فورمه های که از جانب افراد ناشناس غیر مسوول و استفاده جو توزیع میگردد فاقد اعتبار می باشد.

متقاضیان می‌توانند به‌طور بیست‌و‌چهار ساعته، با مراجعه به ویب‌سایت nid.nsia.gov.af درخواستی تذکرۀ الکترونیکی را با انتخاب نزدیک‌ترین حوزۀ توزیع تذکرۀ الکترونیکی، به‌گونۀ آنلاین بفرستند. این اداره با دریافت درخواستی، روند تثبیت هویت متقاضیان را انجام داده؛ سپس تاریخ و زمان مراجعۀ متقاضیان را به‌منظور ثبت معلومات بایومتریک و طی مراحل بعدی، تنظیم کرده و به اطلاع آنها می‌رساند.

nid.nsia.gov.af

  پربازدید ترین