• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

خلیلزاد به نبیل اخطار داد

خلیلزاد به نبیل اخطار داد

خلیلزاد: حکومت کابل باید در مقابل کسانی که علیه طالبان نفرت پراگنی می‌کنند، اقدام جدی نماید.
نبیل: کسانی که از حنجره طالب و پاکستان سخن می‌زند؛ حکومت افغانستان را «حکومت کابل» خطاب می‌کند. به افشا سازی چهره اصلی طالبان و پهلوهای سیاه گفتگوهای صلح ادامه خواهم داد.

بعد از افشا سازی ها و موقف های تند نبیل علیه طالبان و شبکه حقانی در توییتر؛ زلمی خلیلزاد در حمایت از طالبان تلویحا علیه نبیل موقف گیری کرده و از حکومت خواسته است که صدای نبیل را خاموش سازد.
به گزارش شفقنا، خلیلزاد در یک پیام توییتری چنین نوشته است: ” مخالفین صلح آتش را با این انتظار آغاز می‌کنند که به سرعت گسترش یابد و برای همیشه دود کند. از حکومت کابل جداً خواهش می‌کنم که کسانی را که علیه طالبان و پروسه صلح نفرت پراگنی می‌کنند را مورد پیگرد قرار دهد. آمریکا و طالبان متعد هستند که بعد از صلح روی پروژه‌های اقتصادی بصورت دو جانبه سرمایه‌گذاری کنند. سرمایه‌گذاری روی معادن و ادامه کمک‌های مالی آمریکا زمانی امکان پذیر است که پروسه صلح با طالبان به موفقیت برسد.”

اما به نظر می‌رسد که نبیل پیام خلیلزاد را به درستی فهمیده است که مخاطب وی کی است، در پاسخ به خلیلزاد چنین نوشته است:
“کسانی که از حنجره طالب و پاکستان سخن می‌زند؛ حکومت افغانستان را «حکومت کابل» خطاب می‌کند. به افشا سازی چهره اصلی طالبان و پهلوهای سیاه گفتگوهای صلح ادامه خواهم داد. به اساس معلومات من؛ تمام گفتگوهای صلح آمریکا و طالبان تا این مدت روی تاراج معادن و منابع طبیعی افغانستان می‌چرخد. مردم افغانستان به هیچ شخص و گروهی اجازه نمی‌دهد که منابع طبیعی و معادن افغانستان را به تاراج ببرند. به آزادی بیان و ارزش‌های دموکراسی احترام بگذارید!!!”.

  پربازدید ترین