• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

حمیرا قادری، واقعا دارای تفکر انسانی است

حمیرا قادری، واقعا دارای تفکر انسانی است

گذشته از فعالیت‌های حمیرا قادری برای سوادآموزی کودکان در دروه‌ی حاکمیت سیاه طالبان، تحصیلات عالی، هنر نویسندگی و توانایی‌های او در عبور از مشقت‌ها و مشکلات زندگی، او در برنامه‌ی «سراچه تلویزیون طلوع» نشان داد که خیلی خیلی انسانی می‌اندیشد.

او از فرامرز تمنا، همسر سابقش به نیکی یاد کرد و گفت که از دوست داشتن او و از زندگی چهارده ساله با او پشیمان نیست و او را جوان با استعداد و توانای کشور خواند، او گفت که بالاخره گاهی زندگی با بن‌بست سیاسی، اقتصادی، عاطفی و.... مواجه می‌شود و این نباید باعث شود که حرمت دوران باهم‌بودن را نگه نداریم.

در حالیکه معمولاً کسانی که از همدیگر جدا می‌شوند، تمام تلاش‌شان این است که طرف مقابل را تخریب کنند و حرمت سال‌ها باهم‌بودن را نگه نمی‌دارند، در عصر کنونی حتی نامزدها به هر دلیلی دیگر نمی‌توانند با هم باشند، تلاش می‌کنند تا طرف مقابل را تخریب و حرمت روزهای باهم‌بودن را نگه نمی‌دارند و حتی اسرار خصوصی همدیگر را افشا می‌کنند.

حتی کسانی که در یک حزب سیاسی، انجمن فرهنگی و... سال‌ها با هم کار و فعالیت‌های مشترک کرده، هرگاه به هر دلیلی به بن‌بست رسیدند و نتوانستند با هم کار کنند، بدون درنظر گرفتن روزهای همکاری مشترک، سعی می‌کنند همدیگر را تخریب و حتی از اسرار خصوصی همدیگر پرده بردارند.

نوت: قادری این پیام را به همگان داد که هر باهم‌بودن ممکن است به هر دلیلی، زمانی به بن‌بست برسد، اما باید حرمت سال‌ها باهم‌بودن را نگه‌داشت و دست به تخریب نزد و این واقعاً یک تفکر انسانی است.

  پربازدید ترین