• چهار شنبه, 05 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تجاوز جنسی یک سرباز ارتش بر یک دختر هفت ساله در ولایت فاریاب

منابع محلی در ولایت فاریاب، تأیید می‌کنند که یک سرباز ارتش، در مربوطات ولسوالی بلچراغ این ولایت، بر یک دختر 7 ساله تجاوز جنسی کرده است.

یک منبع محلی در ولایت فاریاب، به روزنامه‌ی صبح کابل می‌گوید که این رویداد، شب گذشته (شنبه، 18 اسد)، در مربوطات ولسوالی بلچراغ رخ داده است.

در همین حال، حنیف رضایی، سخن‌گوی قول اردوی 209 شاهین، به روزنامه‌ی صبح کابل می‌گوید که در حال حاضر، هیأتی متشکل از دادستان‌ها و کارشناسان جرمی، به ولسوالی بلچراغ ولایت فاریاب، اعزام شده و در این مورد، تحقیق می‌کند.

از سویی هم، گفته می‌شود که شماری از باشندگان ولسوالی بلچراغ ولایت فاریاب، در واکنش به این رویداد، به پاسگاه‌های امنیتی مستقر در این ولسوالی، حمله کرده اند.

با این حال، سخن‌گوی قول اردوی 209 شاهین، از باشندگان ولسوالی بلچراغ، می‌خواهد تا حوصله‌مندی کار گرفته و از خشونت در برابر نیروهای دفاعی و امنیتی، دست بردارند.

او می‌افزاید: «از مردم می‌خواهیم تا برای ما فرصت بدهند که نتیجه‌ی تحقیق هیأت اعزامی روشن شود. نتیجه‌ی تحقیق، با مردم به اشتراک گذاشته خواهد شد و اگر کسی مرتکب جرم شده باشد، بدون تأمل به مراجع عدلی و قضایی، معرفی خواهد شد.»

  پربازدید ترین