• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

لیگ برتر فوتبال کشور؛ پیروزی پرگل سیمرغ البرز در برابر عقابان هندوکش

لیگ برتر فوتبال کشور؛ پیروزی پرگل سیمرغ البرز در برابر عقابان هندوکش

در آخرین بازی دور اول فصل نهم لیگ برتر فوتبال افغانستان عقابان هندوکش و سیمرغ البرز نمایندگان زون‌های مرکز و شمال کشور به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار تیم سیمرغ البرز با بازی حساب‌شده توانست با نتیجه سنگین پنج بر صفر عقابان هندوکش را شکست دهد.

گل‌های این دیدار را شکرالله کوهی و مصطفی رضایی هر کدام دو گل و مسعود حنیفی یک گل برای نماینده شمال کشور به ثمر رساندند.

در پایان این دیدار، شکرالله کوهی از تیم سیمرغ البرز به عنوان بهترین بازیکن دیدار انتخاب شد.

تیم سیمرغ البرز با این پیروزی و با تفاضل گل کمتر نسبت به شاهین آسمایی در مکان دوم جدول گروه اول فصل نهم لیگ برتر فوتبال کشور جای گرفت. تیم سیمرغ البرز که با دو حضور در فینال دو فصل اول و دوم لیگ برتر تا کنون نتواسته به مقام قهرمانی برسد با این پیروزی نشان داد که پتانسیل حضور در فینال و حتی قهرمانی در فصل نهم را دارد.

این تیم در فصل نخست لیگ برتر در فینال با نتیجه دو بر یک به طوفان هریرود باخت و در فصل دوم با نتیجه سه بر یک مغلوب شاهین آسمایی شد.

در آنسو تیم عقابان هندوکش تنها یکبار به فینال مسابقات راه پیدا کرده و در آن بازی با نتیجه سه بر دو مغلوب شاهین آسمایی شده و به مقام دوم رسیده است.

این دو تیم در بازهای دوم خود به مصاف تیم های میوند اتلان و شاهین آسمایی می‌روند.

طبق برنامه این مسابقات روز پنجشنبه (دهم میزان) عقابان هندوکش با شاهین آسمایی دیدار می‌کند و روز دوشنبه (چهاردهم میزان) سیمرغ البرز پذیرای میوند اتلان است.

در ادامه مسابقات فصل نهم لیگ برتر فوتبال افغانستان امروز چهارشنبه دو تیم طوفان هریرود و موج‌های آمو از گروه دوم به مصاف یکدیگر می‌روند.

  پربازدید ترین