• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

سفیر ایران در کابل: کار ساخت شفاخانه بامیان به زودی تکمیل می شود

سفیر ایران در کابل: کار ساخت شفاخانه بامیان به زودی تکمیل می شود

سفیر ایران در دیدار با والی بامیان گفته است که ایران علاقمند کار در بخش های معادن، برق آبی و آفتابی و جاده سازی در افغانستان خصوصا در بامیان است. او افزود که کار ساخت شفاخانه در بامیان به زودی تکمیل خواهد شد.
 
بهادر امینیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل، روز گذشته (شنبه) در دیدار با والی بامیان گفت که کار ساخت شفاخانه که از سوی این کشور در بامیان در حال ساخت است، به زودی تکمیل خواهد شد.
 
امینیان بر همکاری‌های دو جانبه کشورهای ایران و افغانستان در زمینه اقتصادی، علمی، فرهنگی و انکشافی تاکید کرد و گفت که ما علاقمند کار در بخش‌های معادن، برق آبی و آفتابی و سرکسازی در افغانستان مخصوصا در ولایت بامیان هستیم.
 
سفیر ایران در افغانستان، به تسریع کار شفاخانه که از سوی کشور ایران در بامیان ساخته می‌شود تاکید کرد و گفت این پروژه به زودی تکمیل خواهد شد.
 
 به گفته آقای امینیان با تکمیل شدن کار این شفاخانه تخصصی خدمات صحی بهتر از سوی آنان برای باشندگان بامیان عرضه خواهد شد.
 
سید انور رحمتی والی بامیان نیز از همکاری‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف با حکومت افغانستان ابراز قدردانی نموده گفت، ولایت بامیان از ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف برخوردار است.
 
والی بامیان گفت: "اداره محلی بامیان از کشور‌های که علاقمند سرمایه گذاری در بخش‌های متفاوت انکشافی در این ولایت هستند به گرمی استقبال می‌کند".

  پربازدید ترین