• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

خلیلزاد مدیون حلقات اسرار آمیز اسراییلی و امریکایی

وظیفۀ زلمی خلیلزاد را در وقت سفیر بودنش (وایسرا و حکمران استعمار) و حالا به حیث نمایندۀ خاص امریکا جهت تحمیل مصالحۀ یک جانبه با این گروه خونخوار وحشی صفت، آگاهانه می دانستند و می دانند.
خلیلزاد را درجۀ تحصیلش نی بلکه شمولیت اش در حلقات اسرار آمیز سیاست ساز حامی اسراییل امریکا به این مقام رسانید.
خلیلزاد برای جمعیت خاصی در افغانستان بنابر دلایل آشکارا خدمات بزرگ و تاریخی نموده از هر خار و خسی کسی ساخت و زنجیر اسارت مردم را به دست شان داد.

خلیلزاد وفاداری صادقانۀ خود را با اجرای دساتیر و ابتکارات شخصی در حصول مقاصد امریکا به استخدام کنندگان خود عملاً ثابت ساخت.
مردم خوش باور و ساده لوح و بهره گیران حکمرانی خلیلزاد کف زدند و پا کوبیدند و قرصیدند که (های های یار قویم بازآمد به خانه ، هی هی و هوی هوی)
خلیلزاد قدر چند صباح زندگی اش زیر زیر این آسمان نیلگون و قدر آب و نانش ندانسته و کش کردن مادرش را از تکتایی اش و نصیحت مادر را فراموش کرد و حق شیر مادر خود ادا نکرد.

خلیلزاد افغان الاصل ظلم و خیانت به مراتب بزرگتر از (مکناتن) انگلیس الاصل به حق افغانستان نمود. او در نقش مرد با دو کلاه، کلاه افغانی را برای حیله، خدعه و توطئه به سر ماند و کلاه امریکایی اش برای ایفای وظیفۀ اصلی به سرش بود.

وطن دار نه مرا شناختی با خلیلزاد است و نه خصومت شخصی، ولی برایت صادقانه می گویم که خلیلزاد با این صلح با این گروه، آتشی بر این میهن بر افروخته که در آن باقی مانده هست و بود این آن به آتش کشیده شده و زمزمه های جدایی و استقلال طلبی از نوکران از قدرت بر افتیدۀ خلیل زاد بگوش می رسد.
به نام خدا، افغانیت و انسانیت، ای ملت غافل که بر تو تاپۀ جهالت می زنند، به خود آ و بیدار شو و به پا خیز با عقلانیت، تدبیر و شیوۀ مدنی و مسالمت آمیز و یا قهر آمیز به حرف عبدل فیشن فریب مخور و نگذار که خلیل زاد و امریکا پاکستان را خوشه چین این طوفان سازد.

محمد عارف عباسی

  پربازدید ترین