• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

یک داکتر جوان از سوی تفنگ داران ناشناس در غرب کابل به قتل رسید

 یک داکتر جوان از سوی تفنگ داران ناشناس در غرب کابل به قتل رسید

مقام‌های امنیتی، تایید می‌کنند که یک داکتر به نام مظفرشاه، در مربوطات حوزه‌ی هژدهم امنیتی شهر کابل، توسط تفنگ‌داران ناشناس به قتل رسیده است.

فردوس فرامرز، سخن‌گوی پولیس کابل، می‌گوید که این رویداد، حوالی ساعت 7:45 شب گذشته (یک‌شنبه، 20 میزان)، در ساحه‌ی مکتب عبدالرحیم شهید، در مربوطات حوزه‌ی هژدهم امنیتی شهرکابل، رخ داده است.

آقای فرامرز، گفت: «بررسی ابتدایی پولیس، نشان می‌دهد که هیچ‌گونه سرقت صورت نگرفته است و قبلا توسط افراد نامعلوم نیز، مورد تهدید قرار گرفته بودند. قضیه تحت کشف قرار دارد.

به گفته‌ی سخن‌گوی پولیس کابل، در این رویداد یک شخص دیگر، به اسم سید علی، زخمی شده و در حال حاضر در شفاخانه‌ی ایمرجنسی تحت تداوی، قرار دارد.

این درحالی است که چند شب پیش نیز، یک جوان‌ دانش‌آموز که به تازگی در امتحان کانکور کامیاب شده بود، از سوی افراد ناشناس در مربوطات حوزه‌ی اول امنیتی شهرکابل، به قتل رسید.

گفتنی است که وزارت داخله، چندی پیش، روند تطبیق برنامه‌ی میثاق امنیتی را به منظور تأمین امنیت مردم و مبارزه‌ی موثر با جرایم در شهر و روستاهای ولایت کابل، آغاز کرد. پولیس کابل می‌گوید که از آغاز این روند تا اکنون، 30 باند جرایم سازمان‌یافته بازداشت شده اند که در قضیه‌های اختطاف، قتل، دزدی خانه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ، دست داشته اند.

  پربازدید ترین