• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

تهیه بسته های معیشتی و بن کارت برای اتباع غیرایرانی مجاز

تهیه بسته های معیشتی و بن کارت برای اتباع غیرایرانی مجاز

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین وزارت داخله/ کشور ایران از تهیه بسته‌های معیشتی و بن‌کارت برای اتباع غیرایرانی مجاز در ایام کرونا خبر داد و گفت: محدودیتی برای فروش سیمکارت به اتباعی که قانونی در ایران زندگی می‌کنند، نداریم.

محدودیتی برای فروش سیمکارت به اتباعی که قانونی در ایران هستند نداریم
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین وزارت داخله ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره مشکلاتی که کودکان اتباع برای استفاده از سیم‌کارت و حضور در شاد برای ادامه تحصیل دارند، گفت: همانطور که روابط عمومی وزارت ارتباطات و همچنین آقای وزیر اعلام کرده‌اند، محدودیت و ممنوعیتی برای ارائه سیم‌کارت به اتباع غیرایرانی که به صورت قانونی در ایران هستند، نداریم و اگر کارمندی در این خصوص تخطی کرده است، دلیل بر این نیست که در کل جامعه این اتفاق می‌افتد.
محمودی تاکید کرد: تمامی اتباع غیرایرانی که دارای کارت آمایش و گذرنامه هستند، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. فرزندان آنها نیز مانند دانش‌آموزان ایرانی می‌توانند از شاد برای ادامه تحصیل استفاده کنند و به جای کد ملی، کد پیگیری اتباع را وارد کرده و از شاد استفاده کنند. کما اینکه در حال حاضر نیز فرزندان اتباعی که به صورت قانونی در ایران حضور دارند نیز در حال تحصیل هستند.

تهیه بسته‌های معیشتی و بن‌کارت برای اتباع غیرایرانی مجاز
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین وزارت داخله/کشور ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اقدامات صورت گرفته برای اتباع غیرایرانی در ایام کرونا گفت:  اتباع غیرایرانی که نیازمند بودند را شناسایی کرده و تلاش کردیم از نظر معیشتی به این گروه نیز کمک‌هایی صورت بگیرد و همچنین بن‌کارت‌های اعتباری و بسته‌های بهداشتی و اقلام مورد نیاز پیشگیری از بیماری کرونا در چندین نوبت به آنها ارائه شده است.

  پربازدید ترین