• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

رونالدو بعد از درخشش در نیوکمپ: هیچ وقت با مسی رقابت نداشتم

رونالدو بعد از درخشش در نیوکمپ: هیچ وقت با مسی رقابت نداشتم

کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس شب گذشته پس از درخشش در دیدار مقابل بارسا در لیگ قهرمانان به موضوع رابطه اش با مسی پرداخت.

شب گذشته یوونتوس با درخشش این فوق ستاره پرتغالی سه بر صفر از سد بارسا گذشت.

دو گل یووه را در این بازی رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا نشان دهد او همیشه در نیوکمپ شماره اول برای گلزنی و درخشش است.

رونالدو و مسی که پس از دو و نیم سال با هم دوباره تقابل میکردند، در محراق توجه عکاسان و خبرگزاری های ورزشی بودند.

رونالدو پس از پایان بازی گفت: این ماموریت تقریباً غیرممکن بود."

"مهم این بود که بازی را با قدرت شروع کنیم، زیرا در عرض 20 دقیقه ما 2-0 از آنها پیش افتادیم و این خیلی به ما کمک کرد. بعد از زدن دو گل ما متحد شدیم و باور کردیم که میتوانیم.

"این پیروزی به ما اعتماد به نفس خوبی داد. ما به این پیروزی احتیاج داشتیم.

"من نمی توانم بگویم ، همانطور که آن را در تلویزیون نمی دیدم. بعضی اوقات پنالتی های ملایم اعلام می شود ، اما من نمی خواهم وارد آن شوم ، زیرا کار داور همیشه سخت است. وقتی در نیوکمپ سه گل به ثمر می رسانید ، بدون شک شایستگی این را دارید که به عنوان برنده گروه پشت سر بگذارید. "

وی درباره تقابل دوباره اش با مسی رقیب سنتی اش گفت: ما همیشه ارتباط دوستانه خوبی داشتیم. ما در کنار هم نزدیک به 12 یا 13 سال در مراسم های توزیع جوایز بودیم. من هیچگاه مسی را به چشم رقیب نگاه نکردم. او هم مثل من تلاش می کند تا بهترین عملکرد را برای تیم و تیم ملی کشورش داشته باشد. فوتبال باعث ایجاد رقابت بین ما شد ولی ما همیشه ارتباط خوبی داشتیم. اگر از لئو بپرسید از این دوستی به شما خواهد گفت.

کریس رونالدو پس از پیروزی شیرین با انتشار این عکس در صفحات اجتماعی اش نیز نوشت:

بازگشت به کاتالونیا همیشه عالی است. بازی کردن مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا. امشب ما یک تیم قهرمان بودیم. یک خانواده واقعی، قوی و متحد. ما باید همیشه این طوری بازی کنیم، ما چیزی برای ترس نداریم.

به پیش بچه ها! زنده باد یوونتوس

  پربازدید ترین