• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

امکان صدور کد فراگیر مهاجرین برای ارائه به بانک در دفاتر کفالت/ از سال آینده این کد روی کارت های آمایش درج می شود

 امکان صدور کد فراگیر مهاجرین برای ارائه به بانک در دفاتر کفالت/ از سال آینده این کد روی کارت های آمایش درج می شود

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران طی صدور مجوزی، امکان صدور شماره اختصاصی جدید برای ارائه به بانک به مهاجرین افغانستانی دارای کارت آمایش مرحله 15 را فراهم نمود.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت داخله ایران، مجوز صدور گواهی شماره اختصاصی جدید به متقاضیان افغانستانی دارای کارت آمایش مرحله 15 برای ارائه به بانک را صادر نموده است.

طبق اطلاعات واصله، مهاجرینی که جهت تکمیل مشخصات هویتی خود در بانک، نیاز به کد فراگیر (شماره اختصاصی) 12 رقمی دارند؛ می‌توانند جهت اخذ شماره اختصاصی 12 رقمی به دفتر خدمات اتباع خارجی خویش مراجعه نمایند.

هزینه صدور گواهی شماره اختصاصی جدید 12 رقمی به متقاضیان افغانستانی دارای کارت آمایش مرحله 15 مبلغ 20 هزار تومان می‌باشد.

لازم به ذکر است که فقط افرادی که این شماره را جهت ارائه به بانک نیاز دارند، می‌توانند به دفاتر کفالت مربوطه خود مراجعه کنند، همچنین قرار است که این شماره از سال بعد روی کارت‌های آمایش مرحله 16 به بعد درج شود.

گفتنی است که به دلیل قوانین بانکی جدید از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از پول‌شویی، ارائه کد فراگیر و تکمیل اطلاعات هویتی جهت صدور کد شهاب از سوی مهاجرین به بانک‌های این کشور الزامی شده است.

  پربازدید ترین