• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

المپیک و تربیت بدنی دست چند خاین دروغگو است

المپیک و تربیت بدنی دست چند خاین دروغگو است

مبارزان نامدار افغانستان پس از کسب پیروزی در رقابت های مسکو صبح امروز در میان استقبال مردم به کابل برگشتند.
به گزارش اسپوتنیک، واحدالله نژند و عبدالسمیع فیضی پس از پیروزی در برابر رقبای روس شان در سلسله رقابت های سازمان AMC در مسکو، صبح امروز در حالی که شمار زیادی برای استقبال از آنان به میدان هوایی حامد کرزی رفته بودند، از عدم حضور رییس تربیت بدنی و المپیک کشور حفیظ الله ولی رحیمی به شدت انتقاد کردند و حرف های تندی را بر علیه او به زبان آوردند.

واحد الله نژند گفت: رییس تربیت بدنی باید خودش ورزشکار باشد که از دل ورزشکار بیاید. من که رییس تربیت دبنی را میبینم، نه او ورزش کرده، نه درس ورزش را خوانده و نه در راه قانون رفته است. پس او چه توقعی داشته باشیم که بیاید به عنوان رییس ما را تشویق و تقدیر کند. ما از مردم توقع داریم، عامل پیروزی ما مردم است.

سمیع فیضی نیز در میان هوادارانش به شدت از اداره های ورزش کشورانتقاد کرد و گفت: المپیک و تربیت بدنی به دست چند خاین و دروغ گو افتاده است که فقط به فکر تشویق چند نفر هستند که مبارزات جعلی انجام میدهند. کسانی که دروغی مبارزه میکنند و به چشم مردم خاک میزنند، توسط تربیت بدنی و المپیک هم حمایت میشوند و هم سفر خرج میگیرند.

ورزشکاران و قهرمانانی که با زحمت برای کشورشان افتخار می آورند هیچ وقت از سوی مسوولان ورزش تشویق و حمایت نمیشوند. ما به آنها ضرورت نداریم، اما به صفت یک ورزشکار درد دل خود را میگوییم.

  پربازدید ترین