• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

هنیه درگذشت سردار حجازی را به رهبر انقلاب اسلامی تسلیت گفت

هنیه درگذشت سردار حجازی را به رهبر انقلاب اسلامی تسلیت گفت

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درگذشت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای، درگذشت سردار محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را به ایشات تسلیت گفت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، متن این پیام به شرح زیر است:
ما در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با نهایت تأثر و تألم و با رضایت به قضا و قدر الهی، خبر درگذشت سردار محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردیم. از درگاه خداوند مسألت داریم ایشان را مشمول عفو و مغفرت خویش قرار داده و درجاتشان را عالی گرداند و در بهشت برین خویش جای دهد و به شما نیز در این مصیبت صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید.

ما در جنبش حماس ضمن تسلیت خالصانه خدمت حضرتعالی، فرماندهی نیروی قدس، خانواده بزرگوار ایشان و عموم ملت دوست و برادر ایران، از مواضع گرانقدر ایشان در حمایت از ملت و مقاومت قهرمان فلسطین و نقش بارز ایشان در همبستگی با ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن تقدیر کرده و ارج می‌نهیم.
از خداوند بزرگ و توانا مسألت داریم سردار محمد حجازی را مشمول رحمت و مغفرت واسعه خویش قرار داده و به ما و جنابعالی و خانواده ایشان و تمامی برادرانمان در جمهوری اسلامی ایران صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرمایند.

انا لله و انا الیه راجعون.
اسماعیل هنیه
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس

  پربازدید ترین