• سه شنبه, 29 حوت 1402
    خبرگزاری افغان ایرکا

دروازه شهرداری هرات به دنبال درگیری دو کارمند ارشد بسته شد

دروازه شهرداری هرات به دنبال درگیری دو کارمند ارشد بسته شد

در پی درگیری میان معاون و مدیر تنظیم مارکیت‌های شهرداری هرات، دروازه این نهاد مسدود شده است. یک کارمند شهرداری هرات، بدون افشای نامش، در صحبت با روزنامه 8صبح وقوع این درگیری را تأیید می‌کند.

بر اساس معلومات ارایه شده از سوی او، پس از بروز اختلاف نظرها میان عبدالرحیم مرادی، مدیر تنظیم مارکیت‌ها و محمدنعیم بهیر، معاون شهرداری هرات، به دستور معاون شهرداری به موتر مدیر تنظیم مارکیت‌ها اجازه ورود به محوطه شهرداری داده نشد.

گواهان رویداد روایت می‌کنند که مدیر تنظیم مارکیت‌ها با موترش وارد محوطه شهرداری شد و با معاون درگیری لفظی کرد. یک کارمند دیگر شهرداری هرات، بدون ذکر نامش می‌گوید که عبدالرحمان مرادی، عضو شورای ولایتی هرات و برادر مدیر تنظیم مارکیت‌ها نیز برای حمایت از برادرش وارد شهرداری شده است.

شهرداری هرات از چندی پیش بدون سرپرست و وارسی‌کننده اداره می‌شود و مسوولیت آن بر دوش سیدوحید قتالی، والی هرات است. برخی منابع از احتمال حضور والی هرات در شهرداری، برای میانجی‎‌گری خبر می‌دهند. تا کنون اداره محلی هرات و مقام‌های شهرداری هرات در پیوند به این درگیری چیزی نگفته‌اند.

حدود یک‌سال پیش نیز در پی درگیری مسلحانه میان عبدالرحیم مرادی، مدیر تنظیم مارکیت‌ها و مدیر کنترل شهرداری هرات، محافظ یکی از آن‌ها زخم برداشت، اما با پادرمیانی بزرگان قومی، مشکل به میان آمده حل شد.

  پربازدید ترین