• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

ویدیوی تازه از شکنجه کودک بلخی؛ عبدالروف به پدر: اگر کارم ندارین، بگو مرا بکشند

ویدیوی تازه از شکنجه کودک بلخی؛ عبدالروف به پدر: اگر کارم ندارین، بگو مرا بکشند

حدود 10 ماه می‌شود عبدالروف 10 ساله در چنگ آدم‌ربایان به سر می‌برد، اما تاکنون هیچ ارگانی قادر به رهایی وی نشده است.

عبدالرووف، کودک 9 سالۀ بلخی، دانش‌آموز یکی از مکتب‌های خصوصی در شهر مزارشریف، حدود 5 ماه پیش هنگام رفتن به مکتب در شهر مزارشریف ربوده شد و تاکنون مقام‌ها و مسئولان محلی بلخ هیچ سرنخی از این کودک پیدا نکرده‌اند. خانوادۀ این کودک می‌گویند که اکنون آدم‌ربایان 2 میلیون و 200 هزار دالر آمریکایی از آنان تقاضا دارند.

چندی پیش، ضیا سراج رئیس عمومی امنیت ملی در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که در پیوند به ربوده شدن کودک بلخی، 55 تن را دستگیر کرده اند.

آقای سراج به تاریخ 13 ماه مارچ گفته بود که نیروهای امنیتی به آزادی این کودک نزدیک شده اند، اما ماه‌ها گذشت و سرنخی پیدا نشده است.

درهمین حال، آدم‌ربایان روز گذشته ویدیوی تازه‌ای را برای خانواده عبدالروف 10 فرستاده اند که این کودک را به پای آویزان کرده اند و در این ویدیو دیده می‌شود که آدم‌ربایان به بسیار بی رحمی این کودک را شکنجه می‌دهند.

این ویدیو خشم کاربران صفحه‌هات اجتماعی را برانگیخته و آنها خواهان اقدامات سریع دولت هستند.

محمد هاشم اکرمی، کاربر دیگری گفته است بجای خرید نخود و کشمش به رهایی این کودک معصوم فکر کنید.

محمد خالد یعقوبی واکنش تند نشان داده و در برگه فیسبوک خود نوشته است که چطور از روزهای عید تجلیل کرد، درحالیکه عبدالروف از پا آویزان است.

جواد رهیاب، از رهبران و اشخاص مسئول خواسته است که برای نجات عبدالروف کوشش کنند.

رهیاب نوشته است: لطفأ لطفأ به خاطر نجات عبدلروف کوشش کنید چطور شما را شب ارام و راحت خواب میبرد که یک طفل بیگناه که پیشتر از ده ماه شده دور از فامیل اش است و شب روز شکنجه‌ می‌شود."

  پربازدید ترین