• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

فروپاشی ابهت عربستان و امارات با در هم شکسته شدن هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی

 فروپاشی ابهت عربستان و امارات با در هم شکسته شدن هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی

مردم کشورهای اسلامی و عربی حمایت خود را از مساله فلسطین و مقدسات اسلامی اعلام کردند اما حاکمان عرب نتوانستند شخصیت خود را کنار بگذارند، بنابراین منافع دشمن را بر منافع مسلمانان ترجیح دادند.

اگر حیا نداری پس هرچه دلت خواست انجام بده ...این زبان همه قدرتمندان در شورای همکاری است که دین خود را کنار گذاشته و دنیای خود را به بهای اندکی خریده و فرایند عادی سازی روابط را تکمیل کردند و در صدد مداخله برای ترمیم ابهت فرو ریخته‌ی رژیم اشغالگر صهیونیستی برآمدند.

عادی سازان تصور می کنند هر موشک شلیک شده به دشمن، بر سر خودشان فرود آمده از اینرو حاکمان عربستان و امارات برای نجات تل آویو به پا خواستند به گونه ای که مجتهد مخالف معروف سعودی گفت عربستان،امارات،مصر و تشکیلات خودگردان به شدت از سرعت فرو ریختن ابهت رژیم صهیونیستی به ویژه پس از تحرکات داخلی فلسطینان ساکن در سرزمینهای اشغالی نگران هستند و این نگرانی بیشتر از آن جهت است که این بحران به تجزیه و سپس فروپاشی رژیم صهیونیستی منجر شود.

عربستان که آشکارا هنوز عادی سازی با رژیم صهیونیستی را اعلام نکرده اما قلباً با این رژیم است با تنها ابزار خود یعنی ثروت و تنها زبانی که می فهمد برای نجات این رژیم تلاش می کند درست مانند امارات که متعهد شده برای نجات رژیم صهیونیستی از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان حمایت مالی نامحدودی داشته باشد و عباس نیز بیش از 500 شخص وابسته به حماس را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

بر اساس توییت های مجتهد، عباس 60 هزار عنصر امنیتی مسلح وابسته به تشکیلات را رهبری می کند که حامی اسرائیل بوده و حقوقشان از عربستان،امارات،آمریکا و اتحادیه اروپا پرداخت می شود.

مقامات سعودی در سطح مردمی نیز مگس های الکترونیکی را برای انحراف واقعیت ها فعال کرده اند و مقاومت را جنایتکار و رژیم اشغالگر غاصب را مظلوم و تحت تجاوز نشان می دهند. این مگس های الکترونیکی به فلسطینیان حمله می کنند و هشتگ فلسطین مساله من نیست را به راه انداختند که جنجال گسترده ای در پایگاههای اجتماعی ایجاد کرد.

شاهزاده فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان نیز علناً از مخالفت کشورش با طرح ها و اقدامات اسرائیل در تخلیه منازل فلسطینی ها و اعمال حاکمیت بر آنان سخن می گوید. این در حالی است که وی فلسطینی ها را با ادعای حمایت آنها از گروههای مقاومت، بازداشت می کند.

مقاومت فلسطین نیز اعلام کرد حملات صهیونیستی مردود بوده و با واکنش روبرو می شود و همین مساله عربستان را مجبور به موضع گیری در این زمینه کرده است.

اما دیگر کشور عادی ساز باوفا یعنی امارات نیز از حمایت متجازوان صهیونیستی دست برنداشته بلکه در صدد کمک رسانی به رژیم است به گونه ای که محمود رفعت وکیل مدافع و کارشناس قوانین بین المللی از پیشنهاد محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تجهیز رژیم با مزدوران بن زاید خبر داد مانند افرادی که دریمن مبارزه می کنند و امارات برای حمله زمینی به نوار غزه آنان را تجهیز می کند.

عربستان و امارات در باتلاق یمن غرق شده و در آروزی آزادی صنعا هستند و برایشان بهتر است برای آزادی مسجد الاقصی از دست اشغالگران غاصب تلاش کنند زیرا درگیری واقعی آنجاست و باید بدانند مقاومت فلسطین ثابت کرده رژیم صهیونیستی رژیمی سست و روبه نابودی است.

آنها باید بدانند رژیم اشغالگر صهیونیستی کمی پس ازاعلام حمله زمینی به نوار غزه و پس از تاکید ابوعبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام به رژیم که در صورت هرگونه نفوذ به نوار غزه درس سنگینی خواهند گرفت از تصمیم خود منصرف شد و هرگونه حمله نظامی نیروهای اشغالگر فرصت بیشتری برای افزایش کشته ها و اسرای اسرائیلی فراهم خواهد کرد.

بنابراین رژیم صهیونیستی باید به اشتباه خود پی ببرد و نباید ابلهانه رفتار کند زیرا مساله فلسطین، مساله اول مسلمانان است که نمرده و نخواهد مرد و در وجدان همه آزادگان باقی خواهد ماند و آزادی فلسطین وعده ای واقعی است.

  پربازدید ترین