• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

برخورد مرگبار دو قطار مسافربری در جنوب پاکستان

برخورد مرگبار دو قطار مسافربری در جنوب پاکستان

رسانه‌های پاکستان می‌گویند برخورد دو قطار مسافربری با یکدیگر در نزدیکی شهر «دهرکی» تاکنون 30 کشته و 50 مجروح بر جا گذاشته است.

یک مقام پاکستانی گفته بین 15 تا 20 نفر هم در میان لاشه‌های قطار گیر افتاده‌اند و تلاش‌ها برای نجات آنها ادامه دارد.

به گزارش شبکه‌های خبری پاکستان، مقامات پلیس در ایالت سِند واقع در جنوب این کشور اعلام کردند: این حادثه در حوالی ولسوالی «دارکی» به وقوع پیوست.

براساس این گزارش: حادثه امروز درپی برخورد قطارهای مسافربری "ملت اکسپرس" و «سرسید اکسپرس» اتفاق افتاد و 11 واگن نیز از ریل آهن خارج شد.

رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند: اکثر قربانیان این حادثه را مسافرانی تشکیل می‌دهند که از "کراچی" عازم ایالت پنجاب و قطار دیگر از شهر راولپندی عازم شهر کراچی بود.

منابع بیمارستانی در جنوب پاکستان گفتند: وضعیت برخی از مصدومان بحرانی است و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد. رسانه‌های پاکستان می‌گویند برخورد دو قطار مسافربری با یکدیگر در نزدیکی شهر «دهرکی» تاکنون 30 کشته و 50 مجروح بر جا گذاشته است.

این دومین حادثه برخورد قطار طی سه ماه اخیر در پاکستان به شمار می‌رود. 17 حوت/اسفندماه سال گذشته نیز خروج قطار مسافربری از ریل در ایالت سِند پاکستان موجب مرگ دو نفر شده بود و دست کم 40 مسافر نیز زخمی شده بودند.

  پربازدید ترین