• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اعدام کودکان؛ هزار سال دیگر هم ننگ آل سعود پاک نمی شود!

 اعدام کودکان؛ هزار سال دیگر هم ننگ آل سعود پاک نمی شود!

 آل سعود صدای کودکان آزادیخواه و دموکراسی خواه را خفه می کنند و آنها را در زندان ها شکنجه و سرشان را قطع و پیکرهایشان را نیست و نابود می کنند تا به مزار آزادیخواهان تبدیل نشود.

هیچ کسی در تاریخ به پستی آل سعود نرسیده است خاندان سلطنتی که کودکان بی گناه را زندانی و شکنجه می کنند و سرشان را می بُرند و تنها گناهشان سر دادن شعارهای آزادیخواهانه است.

وقتی که محمد بن سلمان با اره بدن جمال خاشقجی را تکه تکه می کند در حالی که خاشقجی مطلبی علیه بن سلمان ننوشته بود بلکه در بیشتر مقالاتش از وی حمایت کرده بود، پس باید به حال کودکان منطقه قطیف خون گریست منطقه ای مظلوم و محروم که هر روز زیر آتش خودروهای زرهی آل سعود است .

شهید مصطفی آل درویش از اهالی منطقه جزیره تاروت در قطیف بود که آل سعود سرش را برید و پیکرش را نیست و نابود کرد و حتی به خانواده اش اجازه برگزاری مراسم عزاداری را نداد.

سازمان عفو بین الملل بارها اعلام کرده بود که مصطفی آل درویش به اتهام های واهی در سال 2015 بازداشت شد و در زندان شکنجه شد و در دادگاه به صورت غیر عادلانه محاکمه شد. عفو بین الملل از مراجع قضایی سعودی خواسته بود که حکم اعدام آل درویش را لغو کنند و وی را مجدداً براساس معیارهای حقوقی عادلانه محاکمه کنند ولی کو گوش شنوا.

"شورش" اتهام اصلی مصطفی آل درویش بود در حالی که آل درویش کودکی بیش نبود. در این اوضاع جهانیان چشم و گوش خود را به روی جنایات آل سعود در حق مخالفان نظام سلطنتی خصوصاً اهالی استان نفت خیز الشرقیه بسته اند. سلمان بن عبدالعزیز و پسرش محمد بن سلمان در خون مردم عربستان و یمن غوطه ور شده اند و کودکان عربستانی و یمنی را با سلاح های آمریکایی و غربی به خاک و خون می کشند ولی سرانجام مثل دیگر پادشاهان ستمکار به سزا و جزای الهی خود خواهند رسید.

  پربازدید ترین