• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

معرفی بانوان کاراته کار مهاجر در ایران برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته افغانستان

 معرفی بانوان کاراته کار مهاجر در ایران برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته افغانستان

به دنبال برگزاری یک دوره انتخابی سبک‌های آزاد کاراته مهاجرین در ایران در بخش بانوان، کاراته‌‌کاران برتر برای حضور در ماسبقات انتخابی تیم ملی کاراته افغانستان انتخاب و معرفی شدند.

سید مهدی حسین‌زاده، معاونت نمایندگی فدارسیون کاراته افغانستان در ایران و ریاست کاراته آزاد مهاجرین با بیان این خبر افزود: یک دوره انتخابی درون اردویی سبک‌های آزاد کاراته مهاجرین بانوان افغانستان مقیم ایران از شهرهای مختلف تهران، مشهد مقدس، اصفهان، شیراز، قم، البرز و توابع تهران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور اعضای هیات ریسه سبک‌های آزاد کاراته مهاجرین کل ایران در سالن ارکیده پاکدشت برگزار شد.

وی گفت که این مسابقات با حضور آقای مبارز، ریاست نمایندگی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی افغانستان در ایران و سایر اعضای این نمایندگی و کاراته آزاد مهاجرین برگزار شد که نفرات برتر هر وزن به مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته افغانستان که در اواخر ماه جوزا/ خرداد در کابل برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

به گفته حسین‌زاده، اسامی بانوان کاراته‌کار مهاجر در بخش سبک‌های آزاد راه یافته به مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته افغانستان به شرح زیر است:

رده سنی جوانان
ـ در قسمت کاتا جوانان، بهار صدیقی مقام اول
ـ وزن منفی 45 بهار صدیقی مقام اول تهران،
ـ در صورتی که بهار صدیقی در دو قسمت جوانان کاتا و کومیته اول شده، نفر دوم در قسمت کومیته، خانم نرگس جعفری از شیراز اعزام می‌شود.
ـ وزن منفی 55، خانم مبینا جعفری از شیراز مقام اول
ـ وزن منفی 60 جوانان، فرشته حسنی از دماوند
ـ وزن اپن جوانان، ماندانا جعفری از شیراز

رده سنی بزرگسالان
ـ در قسمت کاتا، خانم نازنین عبدی از شیراز
ـ منفی 55، خانم فرزانه حیاتی از تهران
ـ منفی 65، خانم فاطمه احمدی از قم
ـ منفی 75، صدیقه اسماعیلی از تهران
ـ وزن آزاد، سکینه حسینی از تهران

  پربازدید ترین