• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

واکنش الحوثی به اقدام آمریکا علیه وبسایت های مقاومت: پیام به مقصد رسیده است

 واکنش الحوثی به اقدام آمریکا علیه وبسایت های مقاومت: پیام به مقصد رسیده است

 پس از اقدام آمریکا در مسدود کردن وب‌سایت شبکه‌های خبری مقاومت، عضو شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی گفت که این اقدام آمریکا بیانگر آن است که پیام این شبکه‌ها به مقصد رسیده و اثرگذار بوده است.

«محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن، شامگاه سه‌شنبه، به اقدام آمریکا در مسدود کردن وب‌سایت‌های خبری شبکه‌های تلویزیونی مقاومت واکنش نشان داد.

عضو شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن در حساب کاربریش در شبکه توئیتر در این خصوص نوشت که اقدام آمریکا در بستن وب‌‌سایت‌های شبکه‌ها تأکید دارد:
1. پیام این شبکه‌ها [به مقصد] رسیده و اثرگذار بوده‌ است
2. رسانه آزاد، رژیم‌ها را می‌ترساند گرچه این رژیم‌ها ادعای آزادی می‌کنند و داعیه‌‌دار آن هستند
3. نقاب دموکراسی و شعارهایشان فرو افتاد
4. آمریکا با تکیه به مفهوم رویارویی فراگیر عمل می‌کند. بستن وب‌سایت‌ها مصداق فرمایش خداوند است «وَقَاتِلُوا الْمُشْرِکِینَ کَافَّةً کَمَا یُقَاتِلُونَکُمْ کَافَّةً» (36: توبه) «و با همه مشرکان همان گونه که آنان با همه شما می جنگند، بجنگید و بدانید خدا با پرهیزکاران است».

واشنگتن، شامگاه سه‌شنبه، وب‌سایت‌ چند شبکه ایرانی‌ و وابسته به مقاومت از جمله شبکه العالم، پرس تی وی و المسیره را مسدود کرد.

شبکه ایرانی العالم و المسیره یمن هر یک به صورت جداگانه در بیانیه‌ای اقدام واشنگتن در مسدود کردن وب‌سایت‌هایشان را نقض آزادی بیان و مصداقی برای راهزنی توصیف کردند.

  پربازدید ترین