• سه شنبه, 28 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اطلاعیه کمیساریای عالی پناهندگان تهران در خصوص اسکان پناهجویان افغان

اطلاعیه کمیساریای عالی پناهندگان تهران در خصوص اسکان پناهجویان افغان

کمیساریای عالی پناهندگان در تهران با انتشار اعلامیه ای اخبار مبنی بر پذیرش و اسکان مجدد پناهجویان افغان که اخیرا در رسانه های اجتماعی منتشر شده «نادرست» خواند.

برطبق اطلاعیه ای که از این نهاد در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته آمده است: کمیساریا نگرانی  خود را در مورد انتشار اطلاعات نادرست در رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های دیگر در مورد اسکان مجدد ابراز می‌دارد.

شایعات مربوط به ثبت‌نام برای اسکان مجدد توسط کمیساریا را باور نکنید، هیچ ثبت نامی برای اسکان مجدد وجود ندارد. پناهندگان با مشکلات جدی حمایتی بایستی با کمیساریا از طریق تلفن پذیرش یا ایمیل تماس بگیرند

هر آنچه را که در شبکه‌های اجتماعی در مورد اسکان مجدد یا نقل مکان به کشورهای دیگر از جمله کانادا، انگلستان و اروپا می‌خوانید، باور نکنید. برای دسترسی به اطلاعات موثق به سایت کمیساریا در ایران و صفحه رسمی کمیساریا در اینستاگرام مراجعه کنید .

به هیچ کس برای اسکان مجدد پول پرداخت نکنید، همه خدمات ارائه شده توسط کمیساریا به پناهندگان رایگان است. در صورت بروز سوءرفتار یا درخواست پول در رابطه با اسکان مجدد، به آدرس irnteprt@unhcr.org گزارش دهید یا با یکی از تلفن‌های پذیرش ما تماس بگیرید.

تلفن پذیرش: 02188212520

  پربازدید ترین