• سه شنبه, 28 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

نجباء: بازپس گیری نفتکش از چنگ دزدان آمریکایی، عزت اسلام را به رخ کشید

 نجباء: بازپس گیری نفتکش از چنگ دزدان آمریکایی، عزت اسلام را به رخ کشید

 سخنگوی جنبش نجباء عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران الگوی شجاعت است، بازپس‌گیری نفتکش ایرانی از چنگ دزدان آمریکایی را مایه عزت اسلام دانست.

«نصر الشمری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در پیامی توئیتری، بازپس‌گیری کشتی حامل نفت ایران از چنگ دزدان آمریکایی را اقدامی افتخارآمیز و غرورانگیز توصیف کرد که به عالی‌ترین شکل، عزت اسلام و مسلمین را به رخ کشید.

مهندس «نصر الشَمَّری» با تمجید از اقتدار جمهوری اسلامی، تأکید کرد: این رویکرد شجاعانه، شیوه مناسبی برای مهار رفتارهای تجاوزکارانه آمریکایی است؛ بربریتی که هنجارهای بین‌المللی را تهدید می‌کند و به‌مثابه بی‌احترامی به حاکمیت کشورهای منطقه است.

وی در پایان از همه آزادگان جهان به‌ویژه ملت‌های مسلمان منطقه دعوت کرد که در صورت تجاوز هر نیروی بیگانه به حاکمیت و استقلال کشورشان، شیوه‌ای مشابه جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار دهند.

چهارشنبه (دیروز) تلویزیون ایران از تلاش آمریکا برای یک دزدی دریایی و مقابله نیروهای سپاه پاسداران با این موضوع خبر داد.

رسانه‌های ایرانی گزارش کردند که آمریکا در یک دزدی دریایی، یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

همزمان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به سوی آب‌های سرزمینی ایران هدایت کردند.

  پربازدید ترین