• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

جناب استانکزی آزموده را آزمودن خطاست!

جناب استانکزی آزموده را آزمودن خطاست!

جناب استانکزی مگر فراموش کرده‌اید که آمریکا و ناتو طی دو دهه با آن‌ همه جفا و تظلم که در حق ملت مسلمان و مظلوم کشورمان مرتکب شده‌اند و تا دیروز آمریکا و ناتو را به عنوان اشغالگر خطاب می‌کردید یک‌باره تغییر موضع داده ورود آمریکا و ناتو و همینطور باز شدن مجدد سفارت آمریکا را راهگشای مشکلات افغانستان قلمداد می‌کنید. 

هنوز چند ماهی ازخروج خفت بار آمریکا و اذنابش از افغانستان نگذشته است مگر همین‌ها نبودند که طی این دو دهه اشغالگری و حاکمیت نامشروع و ظالمانه‌شان با زیرپا گذاشتن تمام  وعده‌ها و تعهدات دروغین و کذب  ثمره‌ای جز آزار و اذیت، شکنجه و زندان، کُشت و کُشتار مردم مسلمان و مظلوم افغانستان، گسترش کشت و قاچاق مواد مخدر، چپاول بی‌سابقه معادن و ذخایر ذی‌قیمت افغانستان، ترویج فرهنگ منحرف و مفسد و گمراه کننده غرب و برعکس تضعیف فرهنگ انسان‌ساز مکتب حیات‌بخش اسلام عزیز و صدها جرم و جنایت، تخلف و خیانت در حق ملت ما مرتکب شده‌اند.

همن الآن تبلیغات گسترده منفی و شایعه‌پراکنی هدفمند، کاملاً کذب و دروغ را بر علیه جنبش اسلامی طالبان توسط همین آمریکا و اذنابش در رسانه‌های معاند غربی به راه انداخته و جریان دارد، مگر گروه‌های مخالف امارت اسلامی به ویژه گروهک منحرف و جنایتکار داعش را در افغانستان حمایت مالی، سیاسی و امنیتی نمی‌کنند.

پس بسی جای تأسف است که آقای استانکزی نوید ورود مجدد آمریکا را به افغانستان اسلامی که الحق مهد کفر و استکبارستیزی است راهگشای مشکلات افغانستان عنوان میکند.

آمریکای که سرمایه و دارایی‌های قابل توجه مردم ما را به جرم اسلام‌خواهی، استقلال‌طلبی و استکبارسیتزی به صورت غیرقانونی و ظالمانه مسدود و شرایط بسیار سخت و ناگواری را بر ملت ما تحمیل کرده است.

می‌طلبد که آقای استانکزی به جای دل خوش کردن به باز شدن سفارت آمریکا که معلوم نیست چه بلاها و مصیبتهای جدید را بر کشور و مردم ما وارد کند.

 با اقدام جدی و خداپسندانه در تشکیل حکومت اسلامی جامع الشمول که مسبب  اعتمادسازی مردم کشور و هم زمینه‌سازی برای به رسمیت شناختن حکومت و حاکمیت اسلامی افغانستان در جهان است همت بگمارند.

اکنون برای جنبش اسلامی طالبان باید ثابت شده باشد که دشمنی آمریکا با اسلام عزیز و امت اسلامی پایان ندارد و بهترین ادعا برای این مسئله موضوع فلسطین و قدس عزیز است؛ زیرا رژیم منحوس، ‌نامشروع و اشغالگر اسرائیل خط قرمز برای آمریکا و ناتو بوده واست. بجا است که از جناب استانکزی سوال شود که آیا برای جنبش اسلامی طالبان قدس و فلسطین اسلامی خط قرمز نیست؟

و دیگر اینکه تحقق یک افغانستان اسلامی، مترقی، مستقل و متحد با پشتیبانی و حمایت مردم افغانستان، روابط حسنه و مناسب با کشورهای همسایه، منطقه و جهان میسور است نه با متوسل شدن به دولت مستکبر و قلدر مثل آمریکا زیرا آزموده را آزمودن خطا است.

به جناب استانکزی باید گفت خیلی عجله برای آمدن مجدد شیطان بزرگ آمریکا جنایتکار واذنابش نکن چون این انذازه دلبسنگی جناب شما به فرعون زمان و قاتل هزاران مردم مسلمان و بی‌گناه هموطن ما سرنوشت بهتر از سرنوشت شوم  قذافی و اشرف غنی در انتظارت نخواهد بود. «فاعتبروا یا اولی الابصار»

  پربازدید ترین