• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

گردهمایی اعتراضی باشندگان سرپُل در کابل

گردهمایی اعتراضی باشندگان سرپُل در کابل

ده ها تن از جوانان ولایت سرپل امروز 20 میزان 1396 طی گردهمایی در پارک شهرنو کابل خواهان رسیدگی دولت به امنیت و مشکلات مردم ولسوالی کوهستانات شدند.
این ولسوالی از دو سال بدین سو بدست طالبان مسلح سقوط کرده که مردم زیر سلطه و شکنجه این گروه زندگی مشقت بار را بسر می برند.
محمد نصیر کشاورز که به نمایندگی جوانان و مردم ولایت سرپل در این گردهمای اشتراک نموده بود گفت"ما امروز بخاطر بلند نمودن صدای حق طلبانه مردم ولسوالی کوهستانات در اینجا جمع شده تا به حکومت بگویم، قسمتی از جغرافیای این وطن از دوسال بدین سو از حاکمیت حکومت خارج است و باشندگان کوهستانات زندگی رقت باری را زیر پرچم طالبان مسلح بسر می برند".
کشاورز افزود: ما از حکومت می خواهیم تا جهت واپس گیری ولسوالی مذکور قبل از فرارسیدن فصل سرما اقدامات جدی عملیاتی را روی دست گیرند.
سپس جلال احمد کاکر صحبت نموده افزود" ولسوای کوهستانات بخشی از خاک افغانستان است که آنجا زن و مرد جوان و طفل حق زندگی نمودن و امنیت را دارند، در ولسوالی مذکور زنده جان زیست می نماید، باید حکومت و حقوق بشر به مشکلات این مردم رسیدگی جدی نمایند و جان و زندگی شان را نجات دهند".

عیارلمر

  پربازدید ترین