• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اجبار تن فروشی جوانان پناهجو در آلمان

اجبار تن فروشی جوانان پناهجو در آلمان

محافظان امنیتی پناهجویان نوجوان را به تن فروشی کشانده اند.
براساس یک گزارش، نگهبانانی که مسوول مواظبت از پناهجویان اند، این پناهجویان را به شمول افراد خورد سال به تن فروشی کشانده اند.
منابع داخلی گفته اند که محافظان امنیتی پول هنگفتی را در بدل تن فروشی پیشکش می کنند.
به گزارش تاگس اشپیگل: شبکه دوم تلویزیون عامه آلمانی "زید دی اف" سه شنبه شب در برنامه ویژه "فرانتال 21" گزارش داده است که نگهبابان امنیتی در اقامتگاه های مهاجران در برلین نوجوانان پناهجو را به تن فروشی کشانده اند.
کارمندان امور اجتماعی، خود پناهجویان و منابع داخلی کمپنی‌های امنیتی که مسوول نگهبانی از این اقامتگاه‌های مهاجران اند، به این رسانه گفته اند که کارمندان امنیتی به عنوان بخشی از باندهای مصروف کار و بار تن فروشی از پناهجویان نوجوان سوء استفاده کرده اند.
یک محافظ امنیتی به تلویزیون "زید دی اف" گفت: "این نوجوانان باید در سن و سال معین و جذاب باشند. از 16 سالگی به بالا؛ هرقدر که آنها جوان تر باشند، به همان میزان نیز قیمتی تر هستند.
این مساله توسط چندین پناهجو در اقامتگاه ها مورد تایید قرار گرفته است. براساس این گزارش، یک پناهجوی 20 ساله افغانستانی که تقاضای پناهندگی اش رد شده است، گفته که یک محافظ امنیتی به او رجوع کرده و از او چنین تقاضای را کرده است. ( نیاز به پول از روی مجبوریت ) این نوجوان افغانستانی گفته است که محافظ امنیتی از او پرسیده بود: "می خواهی کار کنی؟ (در بدل اش) پول می گیری.» این جوان افزود: «او به من گفت که برای همخوابگی با یک زن 30 یورو و شاید 40 یورو بگیری.» . این پناهجو گفته است که از انجام این عمل خجالت می کشد، اما چون پول نیاز داشت، چاره دیگری برایش باقی نمانده بود.
وزارت امور ادغام، کار و امور اجتماعی برلین به رسانه های خبری گفته است که ظن تن فروشی سازمان یافته در اقامتگاه های مهاجران بسیار جدی گرفته می شود. این وزارت به روزنامه «مورگن پُست» گفته است که هرچند شواهدی در مورد دسته‌های مصروف کار و بار تن فروشی در اقامتگاه ها پیدا نتوانسته است، اما اگر چنین چیزی وجود داشته باشد تلاش می کند این مشکل را از بین ببرد.
سازمان های امدادی از افزایش آشکار پناهجویانی در آلمان گزارش داده اند که مجبور به تن فروشی شده اند. پارک "تیرگارتن" برلین به نقطه تجمع مردان کهن سالی تبدیل شده است که می خواهند برای عمل جنسی با نوجوانان پول بپردازند

محمود منجم زاده

  پربازدید ترین