• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

چرا ما در برنامه افتتاحیه تاپی نیستیم؟

از روز گذشته تا حال ده‌ ها بار شهروندان باعزت این آب و خاک از ما پرسیدند که چرا علی احمد عثمانی در برنامه افتتاحیه پروژه تاپی و تپ نیست؟

بگذارید چند دلیل را به صورت نام وار خدمت تان عرض نمایم:
1. ما از میان مردمی سربلند کردیم که دیگران آنها را به فرماندهی مابی متهم می کردند اما ما با ابزار علم و منطق و برنامه محور توسعه و خدمات را در افغانستان به دست گرفتیم و این مساله به خیلی ها در این کشور ناگوار و غیرقابل تحمل بود و است.
2. آب های فرامرزی را معامله نکردیم. زندگی در شمال غرب و غرب کشور وابسته به آب های است که برخی ها می خواهند معامله کنند. بخاطر زندگی و آینده شهروندان این سرزمین به ما امتیازهای گروهی و شخصی می دادند، از پست و مقام ها بگیرید تا ... اما پیشانی عرق آلود دهقان فراهی همیشه در جلو چشمان بود و باعث شد که معامله نکنیم.
3. با فساد مبارزه کردیم و دست مافیا را از پروژه های ملی کوتاه کردیم با جسارت تمام در مقابل متمرکز سازی فساد ایستادگی کردیم.
4. حکومتداری برای خدمتگزاری به شهروندان دانستیم چاپلوسی نکردیم، از جیغ و وغ نترسیدم و هر وقت بی‌جا بر ما جیغ زدند پاسخ شان را سخت و محترمانه دادیم.
5. با کسانیکه بدستور این سو و آن سو پروسه بندسازی را در افغانستان به چالش کشیدند با جدیت برخورد کردیم.
6. در مسایل ملی چون اسکان مهاجرین و شناسنامه های الکترونیکی نظر ملی داشتیم و داریم.
7. تلاش کردیم تا در انتخاب پروژه ها توسعه عادلانه را در نظر بگیریم، بخاطر گرفتن پروژه های زیربنایی به ولایت هایی چون غور و دایکندی مبارزه کردیم و به هیچ وجه کوتاه نیامدیم.
8. عزت نفس داشتیم و با وقار در جلسات رسمی حکومتی شرکت کردیم.
9. در برابر حکومتداری اندیوالی مقاومت کردیم و به صلاحیت های قانونی احترام گذاشتیم.
10. برای یک سمت کار نکردیم. از پروژه های خیالی حمایت و استقبال نکردیم و نخواستیم پروژه ها ابزار تبلیغات انتخاباتی شوند.

مواردی که یاد کردم فقط در حد نام گرفتن بود برای اینکه شما عزیزان بر بخشی از مسایل آگاهی حاصل نمایید. برای شرح این مسایل و مسایلی مهم از اینها با شما به تفسیر سخن خواهیم راند. امیداورم که کمی دانسته باشید که چرا وزیر دانشمند و سازندگی در برنامه افتتاحیه تاپی دعوت نشده است.

  پربازدید ترین