• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

راز ناپدید شدن مرموز یک زن +عکس

 راز ناپدید شدن مرموز یک زن +عکس

کارآگاهان پلیس تهران در پرونده ناپدید شدن زن جوانی که یک سال قبل برای خرید از خانه خارج شد و دیگر برنگشت به یک پسر مهاجر افغانستانی رسیدند.

7 سنبله/شهریور سال گذشته بود که مرد میانسالی به پایگاه ششم پلیس آگاهی رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد. او گفت: من سه دختر 19، 13 و 4 ساله دارم. ساعت 10 صبح همسرم خانه را برای خرید مانتوی مدرسه دخترم ترک کرد. خانه ما حوالی میدان خراسان است و او برای خرید به مشیریه رفت. سه ساعتی از رفتن همسرم گذشته بود که با تلفن همراه او تماس گرفتم تا ببینم کی به خانه می‌آید، اما وقتی صدای زنگ تلفنش را از داخل خانه شنیدم متوجه شدم همسرم فراموش کرده تلفن همراهش را با خود ببرد.

با خودم گفتم تا ساعتی دیگر برمی گردد اما انتظار من بی‌فایده بود چرا که هیچ خبری از همسرم نشد. با خودم گفتم شاید به خانه اقوام و دوستان رفته است؛ با آنها تماس گرفتم اما بی‌فایده بود، کسی از همسرم خبری نداشت. از طرفی همسـرم قبل از اینکه خانه را ترک کند 5 کارت عابر بانک مرا که داخل آنها 10 میلیون تومان پول بود  با خود برد. وقتی از پیدا کردن او مأیوس شدم تصمیم گرفتم ماجرا را با پلیس در میان بگذارم.

تحقیقات برای یافتن سرنخ
با شکایت مرد میانسال تحقیقات آغاز شد، در نخستین گام کارآگاهان به سراغ بیمارستان‌ها و کلانتری‌ها رفتند اما هیچ رد و سرنخی از زن جوان در دست نبود. با گذشت زمان و باتوجه به مشکوک بودن ماجرا و از آنجایی که زن جوان بدون هیچ انگیزه و سابقه قبلی ناپدید شده بود، پرونده برای رسیدگی تخصصی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان دریافتند که زن 41 ساله به غیر از گوشی تلفنی که داخل خانه جا گذاشته است، یک گوشی و خط تلفن همراه دیگر نیز داشته است. این درحالی بود که با استعلام حساب‌های بانکی شوهرش مشخص شد که هیچ برداشتی از حساب‌ها صورت نگرفته است.
ردپای پسر افغان

در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان ردپای پسر نوجوانی را در پرونده این زن پیدا کردند؛ پسر 17 ساله مهاجر افغانستانی که در ساختمانی نیمه ساز در حال کار بود. بررسی‌ها نشان می‌داد پسر نوجوان آخرین فردی بوده که با این زن در تماس بوده است. با این احتمال که او از سرنوشت زن میانسال باخبر است وی به دستور بازپرس سهرابی بازداشت شد.

پسر نوجوان که منکر آشنایی با زن بود در تحقیقات گفت: من کارگر ساختمانی هستم و تا به حال این زن را ندیده ام. گوشی تلفن همراهم اواخر مرداد حدود 10 روز قبل از ناپدید شدن این زن به‌طور عجیبی گم شد. از آنجایی که افغانستانی هستم نتوانستم گم شدن آن را گزارش کرده و سیم کارتم را مسدود کنم. از سرنوشت زن جوان هم بی‌اطلاع هستم.شاید فرد دیگری با خط تلفن من با این زن تماس گرفته است.

باتوجه به اینکه پسر افغانستانی، کمتر از 18 سال سن داشت،  برای ادامه تحقیقات به دادسرای اطفال فرستاده شد. از سویی بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتشار تصویر بدون پوشش زن جوان را صادر کرد تا درصورتی که کسی از سرنوشت وی مطلع است، با پلیس 110 یا شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران تماس بگیرد.

  پربازدید ترین