• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اطلاعیه مهم در مورد طرح آمایش 13 و بازماندگان از آمایش 12

اطلاعیه مهم در مورد طرح آمایش 13 و بازماندگان از آمایش 12

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با اشاره به آغاز طرح آمایش 13 طی یک اطلاعیه ای از دارندگان مدارک آمایش و هویت معتبر تا پایان ماه جوزا 31/3/1397  خواست قبل آغاز طرح مذکور جهت انجام امور اداری هرگونه تغییرات در اعضای خانواده خود به این اداره مراجعه نمایند.
در اطلاعیه آمده است که کلیه دارندگان مدارک آمایش و هویت (آمایش 12 و هویت 11) دارای اعتبار تا پایان ماه جوزای سال جاری،  لازم است امور اداری مربوط به هرگونه تغییرات  در اعضای خانواده خود شامل فوت، ازدواج، طلاق، تولد، خروج از کشور، پرونده قضایی و .... را در اسرع وقت پیگیری نمایند.
متقاضیان برای انجام امور اداری تغییرات مربوطه فقط تا شروع طرح آمایش 13 فرصت دارند در صورت عدم مراجعه پیامدهای آن متوجه خود فرد خواهد بود.
هم چنین در اطلاعیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی خاطر نشان شده است، کلیه دارندگان مدارک آمایش 11 و هویت 10 دارای اعتبار تا 31/3/1396 و دارندگان برگه های اصلاحات و تغییرات صادر شده در سال گذشته که بدلایل موجه موفق به شرکت در طرح آمایش 12 نشده اند لازم است تا بیستم ماه جوزا/ خرداد برای بررسی امکان به روز رسانی مدارک آمایش خود به این اداره مراجعه نمایند

  پربازدید ترین