• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

دانمارک 1 - استرالیا 1: تکلیف تیم صعود کننده به روز آخر کشیده شد

 دانمارک 1 - استرالیا 1: تکلیف تیم صعود کننده به روز آخر کشیده شد

دومین گل و پنالتی استرالیا در جام جهانی با یک امتیاز همراه شد تا آنها امیدوار به ادامه جام جهانی بمانند و اجازه صعود به دانمارک ندهند.
با توجه به پیروزی تیم‌های دانمارک و فرانسه در نخستین مسابقه گروه C جام جهانی 2018 برابر تیم‌های پرو و استرالیا، شانس این دو تیم برای صعود از مرحله گروهی بالا رفته بود و پیروزی امروز آنها این موضوع را قطعی می‌کرد، اما دانمارک با وجود اینکه در دقیقه 7 با گلزنی کریستین اریکسن پیش افتاد ولی در دقیقه 38 با ضربه پنالتی مایل یدیناک که به کمک سیستم VAR برای کانگوروها اعلام شد، به مساوی رسید تا چهار امتیازی شود.
پیروزی فرانسه در مسابقه امشب موجب صعود قطعی این تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی می‌شود ولی در صورت برتری خروس‌ها در آخرین مسابقه گروهی برابر دانمارک و از سوی دیگر پیروزی استرالیا مقابل پرو، این استرالیا خواهد بود که بعد از احتساب تفاضل گل، راهی 16 تیم نهایی این رقابت‌ها می‌شود.

جام جهانی 2018 روسیه؛
گروه C
پنج‌شنبه: 97/03/31 ؛ ساعت 16:30
استادیوم: سامارا آرنا/ تماشاگر:
داور: آنتونیو میگل متئو لاهوز(اسپانیا)؛ کمک‌ها: پائو سبریان دویس، روبرتو دیاز و باملاک تیسما ویسا(اتیوپی)/ کمک داور ویدئویی: مارک گیگر(آمریکا).
تیم ملی دانمارک
کاسپر اشمایکل، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، هندریک دالسگارد، ینس استریگر لارسن، توماس دلینی، کریستین اریکسن، لاسه شونه، یوسف یوراری پولسن، پیونه سیستو و نیکولای یورگنسن.
سرمربی: اگی هاریدی
تیم ملی استرالیا
متئو رایان، ترنت سینسبوری، مارک میلیگان، جاش ریزدون، عزیز بهیچ، مایل یدیناک، آرون موی، تام روجیچ، متئو لکی، رابی کروزه و آندرو نابوت.
سرمربی: برت فن مارویک

شرح گل
دانمارک 1 - استرالیا 0 (دقیقه 7: کریستین اریکسن): یورگنسن بعد از مهار توپ در محوطه جریمه با پاس از بین مدافعیناسترالیا، اریکسن را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او بدون مکث و با شوت  تماشایی به طاق دروازه گل اول دانمارک را به ثمر رساند.

دانمارک 1- استرالیا 1(دقیقه 35:یدیناک): تیم فوتبال استرالیا از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند

  پربازدید ترین