• سه شنبه, 28 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

یک دقیقه سکوت آرجانتینی ها در تلویزیون به خاطر شکست تحقیرآمیز!

یک دقیقه سکوت آرجانتینی ها در تلویزیون به خاطر شکست تحقیرآمیز!

در یکی از ویژه‌ برنامه‌های جام‌جهانی 2018 روسیه در تلوزیون آرجانتین، مجریان این برنامه پس از شکست تحقیر آمیز و 3 بر صفر آلبی‌سلسته مقابل کرواسی، یک دقیقه سکوت کردند.

فوتبال آرجانتین دیشب (پنج‌شنبه) یکی از دردناک‌ترین و تحقیرآمیزترین شب‌هایش را تجربه کرد. آن‌ها در دور دوم مرحله گروهی جام‌جهانی 2018 روسیه با نتیجه عجیب 3 بر صفر مغلوب کرواسی شدند تا با توجه به تساوی مقابل ایسلند در دیدار نخست، امیدشان برای صعود به اما و اگر بکشد؛ اما و اگری که حتی باعث شد طرفداران فوتبال آرجانتین بنری را در بازی نیجریه و ایسلند به ورزشگاه محل برگزاری این دیدار ببرند و با نوشته "نیجریه به خاطر مسی برنده شو!" از تیم آفریقایی تقاضای برد مقابل ایسلند کنند تا امیدهای آلبی‌سلسته برای آخرین بازی مرحله گروهی و صعود به مرحله حذفی جام‌جهانی افزایش پیدا کند.

شکست آرجانتین مقابل کرواسی به حدی برای مردم آرجانتین دردناک و تحقیرآمیز بود که حتی مجریان تلوزیونی هم نتوانستند این حس تحقیر را در برنامه زنده کتمان کنند. در یکی از ویژه‌ برنامه‌های جام‌جهانی که در تلوزیون TyC Sports آرجانتین اجرا می‌شود، پس از پایان بازی آرجانتین و کرواسی، مجریان و کارشناسان برنامه در اقدامی عجیب، ایستادند و به مدت یک دقیقه برای شکست بد مقابل کرواسی سکوت کردند. معمولا این اقدام را برای بزرگداشت تازه درگذشتگان استفاده می‌کنند، به همین دلیل این اقدام مجریان تلوزیون آرجانتین به نوعی نشان می‌داد که طرفداران آرجانتین، شکست مقابل کرواسی با خوردن سه گل و احتمال حذف از جام‌جهانی 2018 روسیه در همان مرحله گروهی را تیر خلاصی بر پیکره آلبی‌سلسته می‌دانند.

  پربازدید ترین