• پنج شنبه, 30 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ کوبنده مقاومت غزه

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ کوبنده مقاومت غزه

 ارتش اشغالگر صهیونیست در ساعات پایانی چهارشنبه شب، بندر غزه را هدف حملات خود قرار داد.
جنگنده های رژیم صهیونیستی هدفی را در شهرک عبسان در خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند. در این حمله 3 فلسطینی مجروح شدند.
متجاوزان یک مرکز پلیس ساحلی را نیز در غرب نوار غزه هدف قرار دادند.
ساعتی پیش گروه های فلسطینی، شهرکهای صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را با راکت هدف قرار دادند و بر اثر اصابت یک راکت به سدیروت فلسطین اشغالی، دو شهرک نشین زخمی شد.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه الجعفراوی در ولایت الوسطی (دیر البلح) در مرکز نوار غزه یک زن باردار فلسطینی و دختر بچه اش به شهادت رسیدند و همسرش نیز زخمی شد.
همچنین صبح امروز (پنجشنبه 18 اسد) رسانه های صهیونیستی اعلام کردند حمله موشکی نیروهای مقاومت به شهرک صهیونیست نشین «اشکول» واقع در فلسطین اشغالی به مجروحیت چندین نفر یکی از آنها شرایط جسمانی وخیمی دارد، ختم شد.
این منابع همچنین اعلام کردند، آژیر هشدار در شهرک های «صوفا» و «نیر اسحاق» و «حولیت» در مجاورت نوار غزه به صدا درآمده است.

 شلیک 70 موشک از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین
همچنین؛ گردان های القدس - شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین- اعلام کرد: با وجود تحمل هزینه های بسیار، مقاومت هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه نمی دهد قواعد نبرد را تغییر دهد. ما تعهد می دهیم در چارچوب قاعده حمله در مقابل حمله، به اقدامات متجاوزانه دشمن صهیونیستی پاسخ دهیم.

شبکه تلویزیونی العربیه نیز به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: از شامگاه چهارشنبه تاکنون 70 موشک و راکت از نوار غزه به سوی شهرک های اسرائیلی (صهیونیست نشین) شلیک شده و سامانه گنبد آهنین تنها 11 موشک را رهگیری و منهدم کرده است.

  پربازدید ترین