• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

رییس جمهور غنی: عمق توطئه غزنی توسط امنیت ملی بررسی گردد و نقاط ضعف آشکار گردند

رییس جمهور غنی: عمق توطئه غزنی توسط امنیت ملی بررسی گردد و نقاط ضعف آشکار گردند

رییس جمهور غنی صبح امروز (جمعه، 26اسد) برای بازدید و بررسی وضعیت امنیتی غزنی، به آن ولایت سفر نمود.

ارگ ریاست جمهوری در اعلامیه می گوید که رییس جمهور در سفرش به این ولایت با مسولان امنیتی و دفاعی و مردم آن ولایت دیدار کرد.

آقای غنی در جلسه امنیتی که با مقام های امنیتی در این ولایت داشت، گفت، کسانی که در جنگ غزنی قهرمانی کرده اند، تقدیر می شوند.

در این جلسه جنرال محمد شریف یفتلی لوی درستیز، ویس احمد برمک وزیر امور داخله، جنرال محمد اختر ابراهیمی معین امنیتی وزارت داخله، جنرال دادان لونگ قوماندان قول اردوی 203 تندر و سمونوال فرید مشعل قوماندا امنیه ولایت غزنی نیز اشتراک داشتند.

 جنرال یفتلی گفت که عملیات تصفیوی نجات در غزنی جریان دارد و به شکل درست مدیریت می شود. وی افزود، امنیت شهر به حالت عادی برگشته و کمربند های امنیتی در بخش های مختلف شهر ایجاد گردیده است.

در اعلامیه ریاست جمهوری همچنان آمده است که “رئیس جمهور غنی پس از استماع گزارش امنیتی، ضمن اتحاف دعا به روح شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی، از رشادت و قهرمانی نیروها به نیکی یاد کرد.”

آقای غنی بر ایجاد هماهنگی بیشتر میان نیروها تاکید کرده گفت: “عمق توطئه غزنی توسط امنیت ملی بررسی گردد و نقاط ضعف آشکار گردند.”  

 رئیس جمهور به مسئولین امنیتی هدایت داد تا پولیس غزنی دوباره احیا شود و بخاطر تامین امنیت بهتر شهر غزنی حوزه های امنیتی بیشتر ایجاد گردد.

در این سفر، رییس غنی همچنان در مراسم ختم قرآن عظیم الشان و فاتحه به روح شهدای غزنی، اشتراک و به روح شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی و افراد ملکی اتحاف دعا نمود.

  پربازدید ترین