• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

رییس جدید اداره امور زنان هرات آغاز به کار کرد

رییس جدید اداره امور زنان هرات آغاز به کار کرد

انیسه سروری به عنوان رئیس جدید امور زنان ولایت هرات امروز از سوی معاون امور اجتماعی و سرپرست ولایت هرات معرفی شد.

سروری از طریق پروسه رقابت آزاد به عنوان رئیس امور زنان مقرر شده  که امروز (دوشنبه) رسما از سوی مونسه حسن‌زاده؛ معاون امور اجتماعی و سرپرست ولایت و نبیله مصلح؛ معین مالی و اداری وزارت امور زنان معرفی شد و آغاز به‌کار‌ کرد.

مونسه حسن زاده؛ معاون امور اجتماعی والی هرات، خواهان افزایش حضور زنان در سطوح رهبری و تغییرات مثبت به‌خاطر بهبود وضعیت کاری زنان توانمند شاغل شد.

این مسؤول دولتی همچنین از فعالیت‌های مثمر و ارزنده زنان توانمند یادآوری کرد و پیشرفت‌های قابل ملاحظه زنان را در سالیان اخیر قابل ستایش خواند و از وزارت امور زنان خواهان حمایت بیشتر بانوان توانمند شد.
 
نبیله مصلح؛ معین مالی و اداری وزارت امور زنان گفت که ریاست امور زنان باید در راستای رسیدگی و پیگیری قضایای خشونت علیه زنان، دسترسی زنان به عدالت اجتماعی، رفع نیازمندی‌های زنان، ایجاد میکانیزم مشخص برای زنان و تطبیق برنامه‌های ارزنده جهت بالابردن سطح آگاهی زنان تلاش کند.
 
وی اطمینان داد که وزارت امور زنان دادخواهی‌های لازم را به‌خاطر احقاق حقوق زنان در مرکز انجام خواهد داد.
 
سکینه حسینی؛ عضو شورای ولایتی هرات نیز مدیریت سالم و مبارزه با فساد اداری زنان را گامی مثبت و تحولی قوی در جهت بهبود امور کاری زنان شاغل خواند و تاکید کرد که زنان با شهامت زیادی هستند که هنوز هم از حقوق خویش ابراز بی‌خبری می‌کنند.
 
در همین حال، انیسه سروری؛ رئیس جدید امور زنان هرات تعهد سپرد تا جهت بهتر شدن ارائه خدمات از تمام توانش دریغ نخواهد ورزید.
 
خانم سروری از تمام زنان هدفمند خواست تا نقش شان ‌را در چوکات حکومت پررنگ‌تر بسازند.
 
گفتنی است که اداره امور زنان ولایت هرات یک و سال و شش ماه از سوی سرپرست اداره می‌شد.

  پربازدید ترین