• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

«نصرالله» به سکوت خود پایان می دهد

«نصرالله» به سکوت خود پایان می دهد

دبیرکل حزب‌الله قرار است طی مصاحبه‌ای با شبکه «المیادین» پاسخ ادعاهای رژیم صهیونیستی را بدهد و به دیگر مسائل منطقه‌ای نیز بپردازد.

رژیم صهیونیستی از سیزدهم قوس (1397) عملیاتی برای نابود کردن تونل‌های ادعایی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی به راه انداخت.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله هیچ واکنشی به این عملیات نداشت؛ در مقابل گزارش‌های خبری از نگرانی تل‌آویو از این سکوت خبر دادند تا جایی که رسانه‌های سعودی و اسرائیلی طی چند روز اخیر، شایعاتی در خصوص بیماری سید حسن نصرالله منتشر کردند و به آن دامن زدند.

اکنون شبکه «المیادین» به مناسبت پایان سال میلادی (2018) به سراغ دبیر کل حزب‌الله رفته و درباره مهم‌ترین اتفاقات سالی که گذشته و وضعیت منطقه با وی گفت‌وگو کرده است. شبکه مذکور با انتشار یک تیزر اعلام کرد نصرالله در شنبه هفته آینده (ششم دلو) رأس ساعت 20:30 (به وقت) محلی میهمان برنامه «حوار العام» خواهد بود.

 بر اساس این تیزر از جمله موضوعاتی که نصرالله به آن خواهد پرداخت موارد زیر است:
*عملیات «سپر شمالی» در مرز لبنان با فلسطین اشغالی، حملات رژیم صهیونیستی به سوریه و اظهارات تهدیدگونه این رژیم علیه ایران
*راه‌حل سیاسی پیچیده و فراگیر در سوریه، خروج نیروهای آمریکایی ، تصمیم‌های ترکیه در رابطه با این کشور، بازگشت کشورهای عربی به سمت سوریه ، یاری سوریه توسط مقاومت و باقی ماندن مقاومت در این کشور
*وضعیت سیاسی در لبنان، عدم تشکیل دولت جدید و اختلافات میان گروه‌های سیاسی و سرنوشت آنها

  پربازدید ترین