• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

المیادین: حضور میلیونی مردم ایران، پیامی روشن برای خارج دارد

 المیادین: حضور میلیونی مردم ایران، پیامی روشن برای خارج دارد

شبکه لبنانی المیادین در ادامه پوشش ویژه خود از تحولات چهلمین سالروز انقلاب اسلامی، راهپیمایی مردم در تهران را از صبح پوشش زنده داد.

شبکه المیادین لبنان که از حدود ده روز پیش، تحولات و اخبار دهه فجر انقلاب اسلامی و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب ایران را با ویژه برنامه‌های متعدد از استودیو تهران دنبال کرده است، حضور مردم در راهپیمایی امروز شهر تهران را به صورت زنده پوشش داد.

این شبکه حضور مردم در تهران و دیگر شهرهای ایران را که از صبح روز دوشنبه به خیابان‌ها آمدند، «میلیونی»‌ توصیف کرد و گفت، «میلیون‌ها ایرانی در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در نقاط مختلف این کشور شرکت کردند».

احمد البحرانی خبرنگار شبکه المیادین با حضور در میان مردم گزارش داد که مردم از اقشار مختلف به خیابان آمده و علیه آمریکا شعار می‌دهند. به نظر می‌رسد ماهیت ایرانی‌ها اینطور است که وقتی دشمن آنها را تهدید می‌کند، آنان دشمن را به چالش می‌کشند و از کشورشان حمایت می‌کنند.

البحرانی افزود: در این گونه مواقع فرقی نمی‌کند که ایرانی‌ها چه گرایش سیاسی دارند، اصلاح‌طلب، اصولگرا، مذهبی یا حتی کسی که لیبرال باشد، از کشورش در مقابل تهدیدهای دشمن خارجی حمایت می‌کند و امروز مشاهده می‌کنید که چه جمعیتی به خیابان آمده است.

مجری شبکه المیادین با اشاره به چترهایی که در دست مردم حاضر در راهپیمایی است از خبرنگار پرسید که آیا هوای تهران آنطور که از تصویر به نظر می‌رسد سرد است و باران می‌آید و اضافه کرد که حضور مردم در صبح امروز به روشنی نشان می‌دهد که چه پیامی برای خارج از ایران دارد.

دیگر خبرنگار المیادین از نقاطه‌ای دیگر از تهران گزارش کرد که روز گذشته بیش از 25 حزب و گروه سیاسی بیانیه مشترک صادر و از مردم دعوت کردند که در راهپیمایی امروز شرکت کنند. اگر این اقدام بر چیزی دلالت کند، آن این است که مردم ایران وحدت دارند و این را به دولت آمریکا اعلام کرده‌اند که می‌خواهد امنیت ایران و وحدت ملت ایران را بر هم بزند.

  پربازدید ترین