• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مشاور امنیت ملی: دزدان نان نیروهای امنیتی، دشمن اند

مشاور امنیت ملی: دزدان نان نیروهای امنیتی، دشمن اند

مشاور شورای امنیت ملی می‌گوید که، کسانی که از اعاشه‌ی نیروهای ارتش دزدی می‌کنند، دشمنان افغانستان‌اند.

حمدالله محب، ناوقت روز گذشته در قول‌اردوی 207 ظفر گفته است: ” آنانی که از اعاشه‌ی نیروهای امنیتی دزدی می‌کنند و اولاد ما را اختطاف می‌کنند دشمنان افغانستان استند.”

مشاور شورای امنیت ملی که پیش از چاشت روز گذشته ولایت هرات رفته بود، در جمعی ازمنسوبین امنیتی گفته است که نیروهای امنیتی افغان شکست‌ ناپذیرند و در هیچ جنگی شکست را نمی‌پذیرند.

آقای محب ضمن این که گفته است مردم افغانستان از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور حمایت می‌کنند، هم‌چنان اطمینان داده است که روند اصلاحات در ارگان‌های امنیتی تداوم می‌یابد و به فامیل‌های شهدا رسیدگی می‌شود.

بر بنیاد یک خبرنامه‌ای دیگر، دفتر مطبوعاتی شورای امنیت ملی، حمدالله محب در سفرش به ولایت هرات با شماری از زخمیان نیروهای ارتش در شفاخانه‌ی قول‌اردوی 207 ظفر نیز دیدار کرده است و افزون بر این با شماری سربازان، بریدملان و افسران ارتش بحث و تبادل نظر کرده است.

‏مشاور شورای امنیت ملی در حالی گفته است کسانی که از اعاشه‌ی نیروهای ارتش دزدی می‌کنند، دشمنان افغانستان استند که پیش از این مسوولان ارتش از وضعیت بد نیروهای امنیتی خبر داده بودند.

چند ماه پیش جنرال مرادعلی، معین پیشین وزارت داخله تاکید کرده بود که نیروهای امنیتی به ویژه پولیس افغانستان نیاز به توجه جدی دارند، زیرا به گفته او نیروهای پولیس در بدترین شرایط به لحاظ تجهیز و اعاشه قراردارند.

  پربازدید ترین