• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اختلاف بین کار های اعضای کمیسیون های انتخاباتی گذشته و اعضای کمیسیون های انتخاباتی جدید تنها در مورد سلیمه نیکبین بوده است!

اختلاف بین کار های اعضای کمیسیون های انتخاباتی گذشته و اعضای کمیسیون های انتخاباتی جدید تنها در مورد سلیمه نیکبین بوده است!

اعضای کمیسیون های انتخاباتی جدید 99 فیصد کار اعضای کمیسیون های انتخاباتی گذشته را تایید و اعلام نموده اند و در مدت هفت ماه کار آنها فقط دریافتند که سلیمه نیکبین از دم تیغ آنها خلاف میل دم و دستگاه تبعیض سالم گذشته است ، اکنون سوال خلق می گردد که اگر نتیجه کار آنها 99 فیصد درست بوده است پس چگونه تمام اعضای کمیسیون های انتخاباتی گذشته را به دادستانی معرفی کرده اند ؟ و به چه جرمی معرفی کرده اند ؟ چون گذشته ها کاری را کرده اند که جدید آمده ها هم 99 فیصد همان کار را تایید کرده اند و آیا تنها حذف سلیمه نیکبین می تواند توجیه کننده اشتباه یک فیصد کاری کمیسیون های انتخاباتی گذشته باشد ؟ آیا گناه اعضای کمیسیون های انتخاباتی گذشته همین بوده است که چگونه سلیمه نیکبین به پارلمان راه یافته بود ؟ آیا فاجعه که اشرف غنی احمدزی از آن یادآوری می کند که اعضای کمیسیون های انتخاباتی گذشته مرتکب شده اند همین اشتباه در مورد سلیمه نیکبین بوده است ؟ در حال که سلیمه نیکبین یکی از چند وکلای معدود است که از طریق رأی پاک مردم برنده انتخابات شده بود و نظر به تعلقات قومی که منسوب به هزاره ها است به فرمایش ارگ نشینان حذف گردید.

  پربازدید ترین