• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

برگزاری مراسم افطاری با طعم علم دانشجویان افغان (کانون ادنا) در دانشگاه ولی عصر رفسنجان ایران

برگزاری مراسم افطاری با طعم علم دانشجویان افغان (کانون ادنا) در دانشگاه ولی عصر رفسنجان ایران

سر کار خانم آصفه استانکزی خبرنگار خبرگزاری افغان ایرکا میگوید: در روز سه شنبه ( 1398/2/31 ) ساعت شش تا نه شب مراسم افطاری با طعم علم در دانشگاه ولی عصر رفسنجان با حضور فرماندار محترم رفسنجان، اعضای هیات علمی، مدیر کل امور فرهنگی و دانشجویان افغان برگزار گردید.

خانم استانکزی که از فعالین فرهنگی نیز میباشد ادامه داد: این مراسم با داشتن نمایشگاه عکس در حاشیه خود، در تلاش شناخته‌تر شدن مناطق و ندیده های  افغانستان بوده است.
همچنان از خبرگزاری صدا وسیما ایران دعوت شده بود و مصاحبه و گزارش تصویری از برنامه گرفته شده است.

وی افزود: در این مراسم  کلیپ هایی از افغانستان نیز پخش شد و مجری توانمند برنامه سر کار خانم حمیده قاسمی از جناب آقای دکتر هرندی نیز دعوت به سخنرانی کردند و  فرماندار محترم رفسنجان در سخنرانی خود فرمودند : خواهان گسترش همکاری های فرهنگی بیشتر بین دو کشور ایران و افغانستان هستیم، و از مهمترین فعالیت های کانون ادنا که دعوت از وزیر تحصیلات عالی افغانستان بوده باعث تاریخی شدن  یک یادگار ماندنی در تاریخ دانشگاه بوده است.

خانم استانکزی که نیز یکی از سخنرانان بوده است در مورد فعالیت های چند ساله کانون دانشجویان افغان دانشگاه ولی عصر(کانون ادنا) صحبت کردند و کلیپی نیز از فعالیتهای ان به نشر رسیده که شامل نشست های مختلف این کانون و اشتراک در نمایشگاه های فرهنگی ،همچنان برگزاری همایش گسترش همکاری های علمی ایران و افغانستان بوده است.

وی گفت: در این مراسم تقدیر از دانشجویان برتر درسی، فعالین فرهنگی و پژوهشی نیز صورت گرفته است و مراسم با افطاری پایان یافت.












  پربازدید ترین