• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اشتراک نماینده دانشجویان افغانستانی شهرستان رفسنجان در نشست با اقای دکتر تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

خانم حمیده قاسمی از بانوان فعال فرهنگی کشورمان میگوید: نشست صمیمانه آقای دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاداسلامی بادبیران اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی و جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت بیانیه"گام دوم انقلاب"عصر روز سه شنبه 31 ثور (اردیبهشت ماه) ، در تالار حافظ تهران برگزار شد.

خانم قاسمی ادامه میدهد: این نشست که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع )و سی و هفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه ازاد اسلامی برگزار شد

وی افزود:  این نشست صمیمانه که بیش از 3 ساعت به طول انجامید جمعی از دبیران اتحادیه ها و تشکل ها و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی به ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

همچنین در پایان این نشست گفتگوی ویژه مسئولان دانشگاه ازاد اسلامی با دبیر کانون ادنا دانشگاه ازاد اسلامی رفسنجان صورت گرفت و مشکلات دانشجویان افغانستانی به صورت شفاهی و کتبی ارائه شد.

 قابل ذکر هست که در روز چهارشنبه نیز دیدار دانشجویی با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای برگزار شد و درپایان این دیدار درخواستی از مشکلات دانشجویان افغانستانی به نماینده ایشان تحویل داده شد.

خانم قاسمی در پایان میگوید: تشکر ویژه  از جناب اقای محمد رضا رحمانی بابت اشتراک در این نشست به نمایندگی از اتحادیه ادنا (شهرستان رفسنجان)  دارد و آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان دارد.

  پربازدید ترین