• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تحریم انتخابات از سوی شورای نامزدان ریاست جمهوری نماد از سرخوردگی، بی برنامه گی و قبول شکست در مقابل اشرف غنی احمدزی است!

تحریم انتخابات از سوی شورای نامزدان ریاست جمهوری نماد از سرخوردگی، بی برنامه گی و قبول شکست در مقابل اشرف غنی احمدزی است!

در تاریخ افغانستان بدنام تر ، فاسدتر و متعصب تر از اشرف غنی احمدزی در درون ارگ کمتر زمامداران وجود داشته است ، رسوایی سکس در بدل چوکی ، ترویج فرهنگ سکس ، سهمیه بندی علم و دانش ، فساد گسترده در ادارات دولتی و رهایی 900 تروریست از زندان ها کافی است که نامزدان شورای انتخابات ریاست جمهوری از آن در پروسه تبلیغات انتخاباتی برای شکست تیم تابوت ساز استفاده اعظمی نمایند.

شورای انتخابات نامزدان ریاست جمهوری با اعلام تحریم انتخابات عملاً شکست را در مقابل اشرف غنی احمدزی قبول می کنند که نفس این اعلام برای تیم سکس ساز به مثابه برد تکت لاتری است ، تیم سکس ساز اصلأ از خدا می خواهند که نام از انتخابات برده نشود و بدون انتخابات در قدرت باقی بمانند و پول انتخابات را برای خرید بعضی تیم های انتخاباتی مصرف نمایند و حتی امکان آن وجود دارد که کسانی در درون شورای نامزدان انتخابات ریاست جمهوری به اشاره ارگ در بدل یک معامله چنین پیشنهاد را مطرح کرده باشند.

گزارش های که از ارگ به بیرون درز کرده حاکی از آن است که ارگ برای خرید هرتیم از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نرخ تعیین کرده اند ، گفتگو و معامله در جریان است و کار بالای شکست و ریخت تیم ها به شدت جریان دارد و گمان آن می رود که جنرال دوستم ، عطامحمد نور و محمد محقق از معامله بیرون بمانند و بالای سر هرکدام دیگران برای معامله نرخ های جداگانه مطابق به جایگاه آنها گذاشته شده است و به زودی معلوم خواهد شد که چه کسانی خرید و فروش می شوند ؟ و یا اینکه پلان اشرف غنی احمدزی را خنثی نموده و ایشان را با ایجاد یک حکومت موقت تعویض می نمایند.

  پربازدید ترین