• چهار شنبه, 05 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

حمله به نفتکشها در دریای عمان تکرار سناریوی آمریکا و عربستان!

حمله به نفتکشها در دریای عمان تکرار سناریوی آمریکا و عربستان!

حمله به نفتکشها در بندر فجیره و دریای عمان سناریوی آمریکا و عربستان؛ در حمله نفتکشها در دریای عمان مایک پمپئو گفت: نوع سلاحی که به کار رفته نشان می دهد کار ایران است!

و در سخنان دیگر برای تحریک افکار جهان #پمپئو گفت: ایران باید دیپلماسی را با دیپلماسی پاسخ بدهد نه با تهدید و خونریزی، یعنی اینکه حمله به نفتکشها صد درصد کار ایران است او چنان با قاطعیت این حمله را به ایران نسبت داد که اینگار طراحی این حمله را خودش انجام داده و از تمام جزئیات آن با خبر است!

آمریکا با بی شرمی شواهدی ساختگی را از جدا کردن بمب منفحر نشده از بدنه کشتی توسط سپاه ایران را نشان داد که مورد تمسخر کشورها قرار گرفت تا آنجا که آلمان به شدت این اتهام را غیر قابل باور خواند.

خصوصاحمله اخیر درحالی به نفتکشهای حامل اجناس ژاپن صورت گرفت که دقیقا در همون زمان نخست وزیر ژاپن با آیت الله العظمی خامنه ی دیدار نموده بود.

قبل از هر بررسی این حمله که کار چه کسی باشد حد اقل با یک محاسبه ساده حتی یک فرد عادی که الف بای سیاست را هم نخوانده باشد می فهمد که در این شرائط که نخست وزیر ژاپن با شعار دوستی؛ جهت میانجگری بین آمریکا و ایران به تهران آمده است به مصلحت ایران نیست که دست به چنین کاری بزند.

در حالی که می شود به وضوح به عربستان و طیف فکری پمپئو که موافق جنگ و  مخالف گفتگو با ایران است  مظنون شد.

از نسبت دادن بدون تردید پمپئو به ایران حتی قبل از کوچکترین برسی این حادثه معلوم می شود این سناریوی آمریکا و عربستان است که برای بد نام کردن ایران نوشته شده است.

دقیقا مثل اتهام آمریکا به عراق در زمان صدام که با قاطعیت رئیس جمهوری وقت آمریکا عراق را به ساختن بمب اتم متهم کرد و بعدا فاش شد که این دروغی محظ بوده که رئیس جمهوری آمریکا جهت حمله به عراق آن را طراحی و با شانتاژ خبری، همپیمانانش را در حمله به عراق متقاعد ساخت!

در دو حمله ساختگی مشکوک فجیره و دریای عمان که در دو خرابکاری کاملا مشابه به کشتیهای حامل نفت صورت گرفته است نشانه های شیطانی روشنی وجود دارد که تیم خاصی در آمریکا با همکاری بعض کشور های مزدور منطقه در صدد تخریب گفتگوهای صلح آمیز و جنگ افروزی بر علیه جمهوری اسلامی ایران است.

جهان باید دیگر به این ماجرجویان شرور آدم کوش اجازه ندهد که منطقه و جهان را به نا امنی بکشانند با تشکیل تیم کاملا بی طرف دست شیطانی آن ها را بر ملا نموده نگذارند که جهان بازیچه یک عده انسان پل پرست، عیاش و زورگو قرار بگیرد.

  پربازدید ترین