• چهار شنبه, 05 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

از برنامه های گروه طالبان اطلاع کامل دارم و در برابر تحرکات آنها بی تفاوت نخواهم بود

از برنامه های گروه طالبان اطلاع کامل دارم و در برابر تحرکات آنها بی تفاوت نخواهم بود

جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری افغانستان شب گذشته با صدها تن از نیروهای پولیس، اردو و امنیت ملی ولایت جوزجان دیدار کرد.

در این نشست برنامه‌های طراحی شده گروه طلبان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در راستای جلوگیری از فعالیت‌های این گروه در شمال کشور به خصوص ولایت جوزجان، به فرماندهان و نهادهای امنیتی هدایت داده شده است.

آقای دوستم در این نشست خطاب به نیروهای امنیتی گفته است که او در برابر تحرکات گروه طلبان بی‌تفاوت نخواهد بود.

معاون اول ریاست جمهوری همچنان گفته از برنامه‌های گروه طالبان اطلاع کامل دارد، این اطلاعات را استخبارات کشورهای دوست در اختیار او قرار داده است و این اطلاعات را با نیروهای امنیتی جوزجان شریک ساخته است.

معاون اول ریاست جمهوری گفت:« پس از شهادت احمدشاه مسعود قهرمان ملی کشور دومین حمله تروریستی ناکام علیه خودش انجام شد و این گونه پلان‌های دشمنان کشور از ایام جوانی اش تا اکنون پیوسته ناکام شده است.»

آقای دوستم تاکید کرده که برنامه وسیع و تدابیر مکمل را با هماهنگی دوستان بین‌المللی و آقای غنی در مقابل طالبان روی دست گرفته است و دهشت‌افکنانی که در شمال جابجا شده‌اند هیچ راه گریز از این حوزه‌ کشور ندارند.

جنرال عبدالرشید دوستم خاطر نشان کرده کسانی که پس از خیانت ادعای رهبری می‌کنند مانند این‌ است که زنده از بین رفته‌اند، آنان به خاطر حفظ پول و سرمایه های مالی شان ادعای رهبری می‌کنند.

  پربازدید ترین