• شنبه, 08 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

بیانیه دوم عبدالله درباره انتخابات؛ از آرای پاک مردم به هر قیمت دفاع می کنیم

بیانیه دوم عبدالله درباره انتخابات؛ از آرای پاک مردم به هر قیمت دفاع می کنیم

عبدالله در دومین بیانیه خود در واکنش به اعلام نتایج اولیه انتخابات اعلام کرد که هر قیمت ممکن از آرای پاک مردم دفاع خواهد کرد.

«عبدالله عبدالله» رئیس اجرائیه کشور در دومین بیانیه خود در واکنش به اعلام نتایج اولیه انتخابات اعلام کرد که هر قیمت ممکن از آرای پاک مردم دفاع خواهد کرد.

عبدالله در صفحه فیس بوک خود نوشت: نگرانی‌ و تشویش شما را درک می‌کنیم. شما حق دارید در قبال سرنوشت‌تان حساس و نگران باشید. انتخابات ریاست جمهوری 1398 نتیجه‌ زحمات، قربانی‌ها و مبارازت طولانی شماست.

وی افزود: تاریخ مبارزات مردم قهرمان ما فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت، تا به شهروندان کشور فرصت آن مساعد شد که از طریق انتخابات و با استفاده از حق رأی، سرنوشت خویش را تعیین نمایند.

این کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: در انتخابات‌های گذشته و در 6 میزان سال جاری مردم ما سهم خویش را به وجه احسن اداء نموده و منتظر اعلام نتیجه‌ی رأی پاک خود بودند. با تاسف آنانی‌که به حق انتخاب مردم و مردم‌سالاری اعتقاد ندارند، با تقلب گسترده و سازمان یافته شفافیت انتخابات را خدشه دار ساخته و به اعلان نتایج ابتدائى تقلبی انتخابات پرداختند.

این سیاستمدار برجسته کشور در پایان تاکید کرد: به مردم عزیز خود اطمینان می‌دهیم که مبارزه ما براى تحکیم مردمسالارى دوام دارد و از آرای پاک شان به هر قیمت دفاع می‌کنیم و نمی‌گذاریم بار دیگر یک گروه بی‌ریشه و متقلب به سرنوشت آنان حاکم گردد.

نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری کشور امروز یکشنبه (1 جدی) اعلام شد و بر اساس آن «اشرف غنی» حائز بیشترین آرا در دور نخست این انتخابات شد.

  پربازدید ترین