• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

حوا نورستانی شجاع ترین زن تاریخ افغان!

-حضرت بی بی حوا (ع)هرگاه نسل آدم را برزمین آورد و آنرا گسترش داد،اما حوا علم نورستانی نیز شهکار خلق کرد و توانست دومین مغز نامتفکر و روانی جهان را با چکش تقلب آشکار بالای سی ملیون انسان در افغانستان تحمیل نماید!!

-هیچ‌ زن جهان و حتی بی‌رحم‌ترین آن نمی‌توانست تا‌ نوزاد دموکراسی را در گهواره خفه نماید،اما حوا نورستانی شجاعانه دربرابر چند دالر و وعده های چند کرسی اینکار را یک شبه انجام داد ونوزاد دموکراسی را به قتل رسانید!!

-هیچ زن این شجاعت را نداشت تا 16 هزار شکایت کمسیون شکایات انتخاباتی را زیر پایش جُغل نموده آنرا به آشغال دانی پرتاب کرده وشجاعانه شخصا خودش تاجی را برفرق رییس جمهور دست نشانده امریکا نصب نماید،اما حوا نورستانی باتردستی خاص اینکار را بسر رسانید.

-هرگاه بی بی حوا با اشتباه خوردن میوه ممنوعه از بهشت بیرون شد، اما حوا نورستانی با خوردن دالر های ممنوعه بهشت را برخود حرام گردانید!!

-هرگاه حضرت بی بی حوا توانست، عظمت، اعتبار و شکوه زنان را به عرش برساند، اما حوا نورستانی توانست این شکوه و عظمت زن را به فرش برساند!!

-هرگاه حضرت بی بی حواتعلیمات انسانی،همزیستی وصلح را برای فرزندانش آفرید ،بی بی حوا نورستانی توانست یک سرزمین ،یک جغرافیایی بزرگ ویک ملت سی میلیونی را در آتش بحران غرق نموده و همه را درپرتگاه نیستی قرار دهد.

-در کشوری که کسی نمی‌تواند با 900 هزار رای شفاف به پارلمان راه یابد،اما حوا نورستانی توانست با 900هزار رای تقلبی رییس جمهور برگزیند!!
پس باید قبول کرد که حوا نورستانی زن مبتکر،خلاق و شجاع تاریخ افغانستان است.این خانم همیشه در دفترش میزبان سفیران پرقدرت ترین کشور های جهان بود و بالای نامزدان انتخاباتی بریک هم نمی گرفت!!

حوا نورستانی توانست تا بزرگترین برگه های رای دهی تاریخ جهان را که تعدادشان به یکنیم ملیون می رسید،به سرعت نور حساب نموده ودر کمترین زمان پنج ماه ناسره را از سره جدا نموده و300 رای دیگر را که در کنج چادرش ذخیره نموده بود،به آن افزود نموده و آلوده ترین رای ها را از صندوق بیرون کرده بنام رییس جمهور افغانستان به ثبت برساند!!

این زن را باید ستود، او را به حیث حامی استعمار و اشغال و حمایتگر دست نشاندگان تاریخ افغانستان باید ستود!!
او شجاع است!!
او قهرمان است!!
زنده باد حوا نورستانی
الله اکبر-الله اکبر

  پربازدید ترین