• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

توزیع 70 بسته مواد غذایی به مستضعفین در شهرک خاتم الانبیا ولسوالی گذره ولایت هرات

توزیع 70 بسته مواد غذایی به مستضعفین در شهرک خاتم الانبیا ولسوالی گذره ولایت هرات

به مناسبت فرا رسیدن سی و یکمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، با توزیع بسته‌های مواد غذایی به 70 خانواده نیازمند در شهرک خاتم الانبیای ولسوالی گذره هرات، از این روز تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد یوسف ذکی امام جمعه شهرک خاتم الانبیا ولسوالی گذره هرات، به خبرنگار آوا گفت که امام خمینی(رح) یک شخصیت جهانی است که با رهبریت قاطع و جامع خودش مرز جغرافیا را درهم شکست و در تمام قلوب آزادی خواهان عالم نفوذ کرد.
 
وی افزود: هر انسان، ملت و جامعه‌ای که زیر بار ظلم و ستم بودند با آمدن امام خمینی یک نوع حریت و آزادگی را تجربه کردند و دریافتند که با بودن در کنار امام و اهداف او می‌توان مبارزه کرد و آزادی، استقلال و سربلندی خود را بدست آورد.
 
او بیان کرد که امام خمینی یک الگوی بزرگ از رهبریت و مرجعیت است که مسلمانان عالم آن را بهترین رهبر دنیا دانسته و هر کسی آن را رهبر خود می‌داند، چراکه جغرافیا در برابر اهداف امام خمینی چیزی کوچک است.
 
امام جمعه شهرک خاتم الانبیای ولسوالی گذره هرات همچنان اظهار داشت که مقلدین امام خمینی امسال ابتکار به خرج دادند و از سالگرد ایشان به گونه متفاوت تجلیل کردند که در شهرک خاتم الانبیا به تعداد 70 بسته مواد غذایی به خانواده های نیازمند توزیع شده است.

  پربازدید ترین