• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

دستورالعمل اجرایی طرح آمایش 15 اتباع خارجی ابلاغ شد

دستورالعمل اجرایی طرح آمایش 15 اتباع خارجی ابلاغ شد

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت داخله/کشور ایران گفت: دستورالعمل اجرایی طرح آمایش 15 به ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری های سراسر این کشور ابلاغ شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی وازت داخله/کشور ایران، "مهدی محمودی" با اعلام خبر ابلاغ دستورالعمل اجرایی طرح آمایش 15، افزود: مشمولان طرح بر اساس فراخوان ها و نوبت دهی صورت گرفته با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، می توانند به دفاتر خدمات اتباع خارجی مراجعه کنند و در این راستا ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی کل استان ها و دفاتر خدمات اتباع خارجی، برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام می دهند.

دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی وزارت داخله/کشور ایران اظهار کرد: به منظور اجرای این طرح، شیوه‌نامه ثبت نام دانش آموزان اتباع مجاز، ابلاغ و با هماهنگی اداره کل اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نسبت به تمدید یا صدور پروانه کار طبق ضوابط مربوط نیز اقدام خواهد شد.

وی تأکید کرد: حتماً بر اساس اطلاعیه هایی که از سوی ادارات کل و دفاتر خدمات در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی اطلاع رسانی می گردد، همکاری لازم را داشته باشند.

  پربازدید ترین