• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

موج دوم کرونا در ایران؛ در شبانه روز گذشته 2674 مورد ابتلا به کرونا شناسایی شد

موج دوم کرونا در ایران؛ در شبانه روز گذشته 2674 مورد ابتلا به کرونا شناسایی شد

مسئولان وزارت صحت ایران می‌گویند که در 24 ساعت گذشته 2674 مورد جدید ابتلا به بیماری کوید19 (کرونا) در این کشور شناسایی شده است.
 
سیما سادات لاری، بعد از ظهر جمعه (دهم اسد) به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در ایران پرداخت و گفت: در شبانه روز گذشته 2674 مورد جدید ابتلاء به کرونا در کشور گزارش شده است.
 
وی افزود: بر همین اساس، تا کنون 304 هزار و 204 نفر در کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.
 
به نقل از خبرگزاری مهر؛ خانم لاری به آمار فوتی‌های کرونا در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته 197 مورد جدید فوتی داشته‌ایم که بر همین اساس، آمار فوتی‌های کرونا به 16 هزار و 766 مورد رسیده است.
 
وی افزود: در همین حال، 263 هزار و 519 نفر از بیماران کرونا پس از اقدامات درمانی و مراقبتی، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.
 
سخنگوی وزارت صحت ایران، تعداد بیماران کرونا که در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند را 4021 نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون دو میلیون و 456 هزار و 909 مورد تست تشخیصی کرونا در آزمایشگاه‌های مورد تأیید وزارت صحت انجام شده است.
 
به گفته وی، ولایت‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت «قرمز» قرار دارند. همچنین استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت «هشدار» قرار دارند.

  پربازدید ترین